Toon posts:

Ik kom Hotmail niet meer in

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
He mensen,

Ik wil naar mijn hotmail inbox gaan, komt hij met een scherm waar in staat:

Lees de overeenkomsten goed door en onderteken ze

Uw account van MSN is onderhevig aan de volgende overeenkomsten en/of verklaringen, waarnaar verwezen zal worden als 'de Overeenkomsten':

Serviceovereenkomst van MSN

Privacyverklaring van MSN

U dient op alle bovenstaande links te klikken om de Overeenkomsten in een nieuw venster te openen. U kunt vervolgens een exemplaar ervan opslaan of afdrukken. Indien u inderdaad akkoord gaat met deze Overeenkomsten, kunt u die collectief ondertekenen door in het onderstaande vak uw precieze e-mailadres te typen, inclusief eventuele leestekens. U dient op Annuleren te klikken, indien u niet akkoord gaat met de volledige Overeenkomst in ongewijzigde vorm.

Door mijn e-mailadres te typen in het bovenstaande vak en op de knop Akkoord te klikken, verklaar ik mij akkoord en gebonden aan alle Overeenkomsten. Ik begrijp dat ik een e-mailadres en wachtwoord maak dat ik kan gebruiken op andere sites van Passport Network. Ik stem ermee in dat Microsoft mij alleen informatie in elektronische vorm toestuurt. Ik stem er ook mee in dat MSN mij e-mailberichten stuurt met gerichte advertenties en mededelingen voor leden. Ik begrijp dat wanneer ik niet akkoord ga met de Overeenkomsten in hun geheel en in ongewijzigde vorm, ik op de knop Annuleren dien te klikken om de registratieprocedure af te breken.

Heeft iemand dit ook al gehad?

Als ik op annuleren druk, dan kom ik er gewoon niet in, en dan begint hetzelfde verhaal weer opnieuw 8)7 |:(

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ik op de knop Annuleren dien te klikken om de registratieprocedure af te breken.
Wat denk je dat dit betekent? ;)

Je hebt zeker je account laten deactiveren (en activeren) vanwege een niet nader te noemen vergroot-je-mailbox-illegaal-hack en dan moet je de algemene voorwaarden weer accepteren :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:29:
He mensen,

Ik wil naar mijn hotmail inbox gaan, komt hij met een scherm waar in staat:

Lees de overeenkomsten goed door en onderteken ze
[...]
Als ik op annuleren druk, dan kom ik er gewoon niet in, en dan begint hetzelfde verhaal weer opnieuw 8)7 |:(
Hee Mike, wat heb je daar nou?

Ik heb iets heel bijzonders. Iets waar de wereld al lang op zit te wachten.

Ongelooflijk, vertel ons snel wat het is...

Het is een amazing calculator

Wow Mike, wat kan je daar me doen!!

Rekenen: 1 + 1 =2

Wow Mike, dat is een Amazing Discovery

Gewoon dus alles lezen en akkoord gaan ;)

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:36:
[...]

Je hebt zeker je account laten deactiveren (en activeren) vanwege een niet nader te noemen vergroot-je-mailbox-illegaal-hack en dan moet je de algemene voorwaarden weer accepteren :)
Nee dit heb ik juist niet gedaan! daarom vind ik het ook raar

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 11:44
heb je eigenlijk wel gelezen wat je hier heb geplakt?
daar staat toch duidelijk wat je mogelijkheden zijn? OK of annuleren...

Hotmail deactiveert accounts die 30 dagen of langer niet bezocht zijn...

Verwijderd

als je wel wat geluk hebt zal je je mails wel behouden hoor.

enkel in geval van een 'vergroting van de account' zal het behoud van mails mss niet lukken (duh)

ik heb namelijk door een buitenlands avontuur van 2 maand, toch ook eens een hotmail gedeactiveerd gehad, deze werd perfect hersteld na nieuwe registratie hoor.

Verwijderd

je moet je adress invullen in dat invulbalkje en dan op accept drukken.

ik kreeg eht geveoel dat iedereen nu 250 mb heeft. klopt dat? ik heb het truukje van 250mb ook al een paar maanden gelden gedaan.

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-01 11:56
Dit kreeg ik vannacht al. Microsoft heeft het nieuwe Passport systeem in gebruik genomen en ze willen gelijk al te veel van je weten. :/
Zoals de postcode... maar die kon ik gelukkig later weer weghalen. :)
Ik hed het overigens bij MSN Spaces.

Dus gewoon invullen die hap, verder gaan en voor zover mogelijk later de gegevens weer weghalen.

Edit:
@hier boven:
Bij een van de 2 accounts van me is het nog steeds 2MB.

[ Voor 12% gewijzigd door Joen op 11-05-2005 10:57 ]

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-02 12:40
Weet je zeker dat het een schermpje van Hotmail is? En niet een of andere phising truc?

Verwijderd

MuddyMagical schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:56:
Weet je zeker dat het een schermpje van Hotmail is? En niet een of andere phising truc?
nou dan zou het wel de beste truc ooit zijn als iedereen het krijgt :P

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-02 23:22

Zerora

Ik Henk 'm!

Moet ik nou telkens als ik via MSN naar mn hotmail gaat, ook telkens mn w8woord invullen of wat?
edit:
niet dus

[ Voor 11% gewijzigd door Zerora op 11-05-2005 11:05 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

ik heb nix gekregen :?

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 09:40
Ik heb het ook: [rml][ Hotmail] Lees de overeenkomsten goed door en onderteken ze[/rml]

Lijkt mij dat het wel goed zit aangezien het hier de hele tijd een httpS website betreft.

Tierelier

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-02 09:21
Dit is gewoon een mededeling van MSN welke iedereen opnieuw moet bevestigen. Blijkbaar is er iets veranderd in de AV.
Door mijn e-mailadres te typen in het bovenstaande...
Ik heb mn mail adres erin gecopy/paste. De nieuwe AV is dus op mij niet van toepassing :+ Maar gewoon op OK rammen en er is niets aan de hand. En nee, je hebt niet opeens 250mb als je dat eerst ook niet had.

Wees allemaal eens niet zo paranoide. Klik op het slotje onderin je browser en zie het domeinnaam en de naam waaraan het certificaat is verleend.
CN = login.passport.net
OU = Terms of use at www.verisign.com/rpa (c)00
OU = MSN Passport
O = Microsoft
L = Redmond
S = Washington
C = US
en denk maar niet dat je een verisign signed certificaat tot je beschikking krijgt op naam van Microsoft als jij Microsoft niet bent.

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Ik vraag me nu dus echt af welk bericht er nu echt en welk bericht nu niet van Microsoft afkomstig is.

Gister heb ik dus ook hetzelfde bericht ontvangen na inloggen op hotmail.com waar ik dus die 2 gebruikersovereenkomsten moest accepteren. Met enige twijfel heb ik toch maar op cancel gedrukt.

Vandaag echter ben ik op de uni wezen kijken en na het inloggen kreeg ik gewoon mijn mailbox ... maar het vreemde was dat ik bij het inloggen thuis op mijn PC weer hetzelfde bericht voor mijn kiezen kreeg. Zo lijkt het er dus op dat de situatie aanvankelijk alleen op mijn PC zit ... :/

Na zowel het cache van Firefox als Internet Explorer te hebben geschoond ... was het probleem naar mijn inziens opgelost. Krijg nu wel zoals gewoonlijks mijn mailbox te zien. Hopende dat het nu zo goed blijft.

Met andere woorden ... ik vetrouw dit hele gebeuren niet en ik raad iedereen dan ook aan om eerst voor de zekerheid zijn of haar cache op te schonen, voordat je in de wilde weg je persoonlijke gegevens gaat invullen op een webformulier. 8)7

| My SpiderWeb |

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
ik kreeg zowel hotmail en daarna begon .net

bij hotmail moest ik alleen mijn hotmail e-mail overnieuw invullen (die er al netjes naaststond) en bij .net moest ik mijn psw geven.

Maar het waren beide https sites.
Dus ik heb het maar vertrouwd.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:45
mmm dus dat is het ;)

vriendin belde al in paniek op waarom ze niet bij de hotmail kon blabla

ik heb mn hotmail al een paar jaar geleden afgeschaft, en gewoon djsmiley.com geregged, nooit meer gezeik en limieten ;)

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

het is dus wel een probleem als je een verkeerde geboortedatum op hebt gegeven, zoals ik (1990) en geen creditcard hebt..
If you want to use another method to verify your age, such as photo identification, you must contact MSN Customer Support.
heb dit dus maar gedaan, en hoop dat ik snel weer in mijn hotmail kan :S

[Signature]

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Gewoon je cookies en historie leeg maken en je kan weer gewoon inloggen :)
(Zonder acceptatie van de voorwaarden)

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:03
die opwaardeer truc werkt trouwens ook niet altijd..
heb 4 hotmails account en die komen allemaal niet verder dan 25Mb...

Had op alle 4 trouwens die "rare"inlogpagina.. verder no probs

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
BtM909 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:36:
[...]

Wat zeur je over illigale hack? Het is geen hack en zeker niet illigaal. Het is een trucje.

Mijn account komt trouwens ook niet verder als 25 mb

Ik heb dit trouwens weken geleden al gedaan het is niet zo dat ik het 5 dagen geleden gedaan heb. Maar meer maanden. Ik heb het opnieuw geprobeerd, maar dat mocht niet baten. Gewoon blijft het op 25mb staan. Jammer dan. Bij mijn andere email account deed hij het wel 250mb. Maar ik heb toch niet meer als 2 mb nodig :P

[ Voor 32% gewijzigd door tdn135 op 13-05-2005 21:16 ]

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

RedVox schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:33:
en dat helpt dus helemaal niks.... :(

[Signature]

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 09:40
RedVox schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:33:
Lijkt mij dat Microsoft allang actie ondernomen zou moeten hebben als dit stront aan de knikker zou zijn. In hoevere is zo'n VeriSign certificaat na te maken?

Tierelier

Verwijderd

nljagfan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:39:
[...]

Wat zeur je over illigale hack? Het is geen hack en zeker niet illigaal. Het is een trucje.

idd er loopt gewoon een topic over op GoT, het is algemeen bekend en niks illegaals aan, het enige nadeel is dat je mailbox in het engels is.

maar hoe lang gelden heb je dat tucje gedaan? volgens mij verandert ie na het trucje in 25MB en dan na een maand ofzo in 250MB.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-02 23:22

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:28:
[...]

idd er loopt gewoon een topic over op GoT, het is algemeen bekend en niks illegaals aan, het enige nadeel is dat je mailbox in het engels is.

maar hoe lang gelden heb je dat tucje gedaan? volgens mij verandert ie na het trucje in 25MB en dan na een maand ofzo in 250MB.
Trucje kan ook gewoon met nederlandse talige mailbox.
Het enige waar je op moet letten is dat je land anders staat. Taal maakt niks uit. Als nederlander kan je toch ook in USA wonen, en gewoon NL praten 8)7
Dus het nadeel dat je mailbox dan engels is, is dan ook bullshit.

[ Voor 14% gewijzigd door Zerora op 13-05-2005 10:12 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

nljagfan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:39:
[...]

Als MS zegt: dit jaar gaan we USA upgraden en volgend jaar Nederland? Is het dan legaal dat je je dan voordoet alsof je in USA woont alleen maar om een grotere mailbox te krijgen? :) Grappig: want doe je dat offline, dan heet zoiets ineens fraude.

Wellicht niet handig om dit topic ervoor te misbruiken :)

[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 13-05-2005 10:16 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Nee dat lijkt me niet illegaal, want je kan tog goed in amerika wonen, terwijl je gewoon nederlands praat en leest, en dan doe je tog helemaal niets verkeerd want je vult gewoon in wat er gevraagd word.

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
ik kom er dus helemaal niet meer in. Kom in een of ander passport admin scherm, en als ik in hotmail wil krijg ik weer die

Hotmail does not support the .NET Passport you are signed in to. There are two ways you can get to Hotmail:
If you already have a Hotmail account, you can sign out of your .NET Passport and sign in using your Hotmail account.
If you do not have a Hotmail account, you can sign out of your .NET Passport and visit the Hotmail Web site for information or to set up a free account.

Melding :(

en in FF kan ik de cookies verwijderen en kom ik er weer in, maar heb geen zin in die rommel met Internet Explorer. Ik snap er niets meer van.

* en dit account is wel destijds ook naar 250 MB getruukt.

[ Voor 17% gewijzigd door meelmark op 16-05-2005 18:07 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• woest85
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

woest85 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:10:
het is dus wel een probleem als je een verkeerde geboortedatum op hebt gegeven, zoals ik (1990) en geen creditcard hebt..

[...]

heb dit dus maar gedaan, en hoop dat ik snel weer in mijn hotmail kan :S
Toch een punt voor microsoft in dit geval, in ieder geval de .net passport divisie. Ik kan weer in mijn mail :)

Hebben ze redelijk snel opgelost voor me.

[Signature]

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik kom de hele www.hotmail.com site niet meer op ook kom ik webmessenger site niet op en ook werkt msn niet ben ik de enige ?

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:03
ik kan er wel in..
status van de service kun je opvragen door bij messenger onder de toolbar HELP, Status Service aan te klikken.
Weet je meteen of het aan jou of aan MS ligt.

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02-2025
Thunder ik heb er ook last van, geen microsoft.com, geen msn.com en dus ook geen msn messenger. Alsof ze down zijn of niet goed geadressed worden.

M'n provider is Freeler.

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-02 09:32
Ik heb op me laptop de standaard inlog schermen en kan ook daar gewoon inloggen.
Maar op me pc blijf ik in een soort viceuze cirkel hangen, ik moet telkens inloggen en inloggen en telkens kom ik terug bij dit scherm.

http://www.passport.net/mail/notsupported.asp?lc=1033
Pagina: 1