[WindowBlinds]

Pagina: 1
Acties:

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik maak graag gebruik van WindowBlinds maar ik stuitte toch op een raar probleempje.
Nadat ik een gedownloade skin launchte werkte hij prima maar wanneer ik IE6 open dan zie ik onderaan een paarse balk.
Hoe kan ik dit verhelpen..

Afbeeldingslocatie: http://www.laurensversluis.nl/afbeeldingen/screendump.JPG

edit// excuses voor het topic-naam.

[ Voor 5% gewijzigd door Laudit op 11-05-2005 10:13 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is dat niet zo'n dit-moet-transparant-zijn kleur? Heb je de maker van de skin al gecontacteerd? Wat heb je verder zelf al geprobeerd? Resize ook je screenshot even; en stel via een TR een topictitel voor die wel goed is

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08 08:41
Zo kort door de bocht zou ik zeggen, pak een andere skin. De kleur die je ziet word (of in ieder geval werd) standaard gebruikt voor de doorzichtige kleur. Ik weet niet hoever WindowBlinds is met Alphachannel support (gebruik van png ipv gif), maar ik neem aan dat ze net zo ver zijn als StyleXP hiermee.
Dan is mijn gok dat dit of net de verkeerde kleur magenta is en daardoor niet transparant (De lokatie ziet er meer uit of het iets anders is), of een oude skin die niet meer geheel ondersteund word in een recente versie van WindowBlinds. Hoe ziet een statusbalk er in explorer of een ander programma uit?
Maar anders kan je misschein beter bij http://www.wincustomize.com een berichtje posten, daar zitten een boel 'deskundigen' op het gebied van vnl. StarDock spul, maar ook andere skinning-progs.

@ outerspace: Dan zal hij vermoedelijk toch ook andere skins moeten hebben, zijn niet direct compatible. En om nu een complete herinstallatie van Windows te doen omdat er een roze balkje staat... ;) :+ Overigens wel een redelijk alternatief. Je kan ook zoeken naar Neowin uxtheme tool, maar dit is op zich iets meer hacken tov StyleXP en WindowBlinds.

[ Voor 23% gewijzigd door Savantas op 11-05-2005 10:25 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:43

Outerspace

Admin General Chat
Wat een andere oplossing zou kunnen zijn is WindowBlinds er af halen en StyleXP erop zetten :)
En een reinstall zou ook een oplossing kunnen zijn :)

Wauw, een sig!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
In eerste instantie dacht ik dat het meer om een instelling ging..
Met Skinstudio heb ik geprobeerd om hem te wijzigen maar daar wil ik liever niet aan gaan prutsen..
Meerdere skins hebben dit probleem dus ik denk dat het inderdaad fout gaat doordat ik misschien wat oude skins heb gebruikt..

*probeert een re-install
//re-installed zonder resultaat.
toch bedankt voor reactie's

[ Voor 14% gewijzigd door Laudit op 11-05-2005 10:35 ]