Eigenlijk al 'n tijdje, maar omdat ik nooit zoveel van internet 'pluk' viel 't mij niet zo op, maar ik blijk niet fatsoenlijk meer bestanden te kunnen downloaden. D.w.z., wanneer ik een (groot) bestand aanklik voor download en ik wil het bestand eerst op de harde schijf opslaan alvorens te openen/installeren (sinds ServicePack 2 Uitvoeren genoemd), dan breekt de download al na 1 tot 2 seconden af en is er maar ca. 100 KB overgepompt.
Wanneer ik er echter voor kies om het bestand direct uit te voeren na het downloaden, dan wordt het bestand wél eerst volledig gedownload en daarna pas ge·opend/geïnstalleerd.
En dat laatste wil ik niet altijd! Sommige bestanden/programma's vind ik het waard om te bewaren en dan wil ik twee vliegen in één klap slaan: downloaden en dan direct opslaan in een aparte map die ik gereserveerd heb voor 'waardevolle' bestanden/programma's.
Wat gaat hier (steeds) fout / Wat doe ík (steeds) fout?
Wanneer ik er echter voor kies om het bestand direct uit te voeren na het downloaden, dan wordt het bestand wél eerst volledig gedownload en daarna pas ge·opend/geïnstalleerd.
En dat laatste wil ik niet altijd! Sommige bestanden/programma's vind ik het waard om te bewaren en dan wil ik twee vliegen in één klap slaan: downloaden en dan direct opslaan in een aparte map die ik gereserveerd heb voor 'waardevolle' bestanden/programma's.
Wat gaat hier (steeds) fout / Wat doe ík (steeds) fout?