Hey,
Ik ben bezig om een grootte hoeveelheid gegevens van Access naar Excel te pompen, het idee is zo dat ik vanuit een ERP pakket de gegevens haal die ik inlees in Access. Wanneer ik in Access de gewenste uitvoer heb wil ik dit gaan exporteren naar Excel. Er zitten her en der wat berekeningen in en ook een deling om het tarief per uur te berekenen. Ik kreeg eerst al een melding delen door nul niet toegestaan, wanneer ik het rapport ging openen, deze heb ik inmiddels opgelost, echter wanneer ik wil exporteren naar Excel krijg ik dezelfde melding weer.
De expressie die ik gebruik om de berekening te maken is:
Waar [KP uren to] het veld is met de kostprijs van alle uren
En waar [Directe uren] het aantal uren zijn die besteed zijn
Deze moeten dus worden gedeeld om het uurtarief na te kunnen rekenen
Heeft iemand een idee waar ik de fout maak?
Ik ben bezig om een grootte hoeveelheid gegevens van Access naar Excel te pompen, het idee is zo dat ik vanuit een ERP pakket de gegevens haal die ik inlees in Access. Wanneer ik in Access de gewenste uitvoer heb wil ik dit gaan exporteren naar Excel. Er zitten her en der wat berekeningen in en ook een deling om het tarief per uur te berekenen. Ik kreeg eerst al een melding delen door nul niet toegestaan, wanneer ik het rapport ging openen, deze heb ik inmiddels opgelost, echter wanneer ik wil exporteren naar Excel krijg ik dezelfde melding weer.
De expressie die ik gebruik om de berekening te maken is:
code:
1
| =IIf([KP uren to]=0 Or [Directe uren]=0;0;[KP uren to]\[Directe uren]) |
Waar [KP uren to] het veld is met de kostprijs van alle uren
En waar [Directe uren] het aantal uren zijn die besteed zijn
Deze moeten dus worden gedeeld om het uurtarief na te kunnen rekenen
Heeft iemand een idee waar ik de fout maak?