Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
hallo allemaal,

ik wil een nieuwe pda kopen maar zit een beetje blind te staren op de acer n50.
ik heb deze gekozen omdat hij redelijk goedkoop is voor een met snelle processor , wifi en bluetooth ingebouwd heeft. (350 euro)

de processor:
Intel® PXA272 processor at 312/520 MHz.
hier snap ik alleen niet zo goed waarom er regelmatig 312mhz/520mhz staat . iemand een idee? meestal staat er 520mhz. dus neem ik aan dat het is.

welke alternatieven zou ik moeten overwegen?

bedankt!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ben ook aan het twijfelen met een Dell X50v, de dell heeft een vga scherm (beter) maar minder geheugen dan de ACER. Prijs is hetzelfde.

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:10
De n50 is ook een mooi apparaatje, ik wist alleen nog niet dat deze al verkocht werd. Het staat nog niet eens op de site van Acer. Met die 312/520 Mhz wordt misschien bedoeld dat de processor de kloksnelheid omlaag kan schakelen als er wat minder werk aan de winkel is.

Ik ben ook geinteresseerd in het kopen van een PDA, maar ik heb geen idee welke ik nu zou willen. Nu komt Windows Mobile 5 binnenkort natuurlijk ook op nieuwe PDA's, dus ik wacht nu nog wel even, maar ik zat zelf ook te denken aan de HP Ipaq HX4700, deze heeft bijna dezelfde features, maar dan een mooier scherm en een betere accu. Deze wordt bovendien ook snel goedkoper de laatste paar weken. Enige puntje is de Wifi, ik las in enkele reviews dat het bereik niet erg goed is en ik zie ook nergens of WPA wel ondersteund wordt.

Ik heb ook nog een tijdje rondgekeken naar de Fujitsu Siemens Loox 720, maar deze is zo slecht verkrijgbaar en minder populair dan de HX4700 dat de prijs ook hoger blijft en dus minder interessant is.

Dell X50v zou ik niet nemen, want die batterij is om te huilen, heb ik in verschillende reviews gelezen. Als je dan een Dell wil, zou ik een X30 High nemen, goede batterij, goed bereik met wifi, zeer snel en goedkoop. De X30 is een PDA met wellicht de beste prijs/kwaliteit of prijs/snelheid verhouding, deze is dus misschien ook wel interessant voor TS.

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
ik heb al zelf wat rond zitten zoeken.

je hebt namelijk verschillende versies! de lage snelheid en 64mb/ 128mb geheugen zijn variabel.
let daar dus op.

hij is op een aantal sites te koop hoor. bekende als pdashop etc.

en de dell x50 is toch wel redelijk prijziger als je de btw erbij telt :D

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 13:29
Ik zou geen Acer nemen, de software support is niet echt je-van-het (weinig updates).

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
en is de topic starter er al uit? ik zit ook te kijken naar een nieuwe....

• hellboy123
hellboy123 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:21:
en is de topic starter er al uit? ik zit ook te kijken naar een nieuwe....
even een trapje, is er echt niemand die dit dingetje heeft die er iets over wilt vertellen??

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zou zeggen, kijk eens op Google

• hellboy123
omfg, daar heb ik nog niet gekeken hoor, ik snap niet hoe dat google werkt, kan je even een "howto"maken?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

Tuurlijk joh, geen enkel probleem.

[google=acer n50 review]
[google=acer n50]

Maar RoD heeft volkomen gelijk, hoor. Iets meer initiatief is echt niet verkeerd.

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MPmad schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:36:
Tuurlijk joh, geen enkel probleem.

[google=acer n50 review]
[google=acer n50]

Maar RoD heeft volkomen gelijk, hoor. Iets meer initiatief is echt niet verkeerd.
En als ik daarop geklikt heb, wat dan ? Er komen er ZO veel >:)

Life is simple, make choices, don't look back...

• RoD
  • Niet online

RoD

hellboy123 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:40:
[...]

omfg, daar heb ik nog niet gekeken hoor, ik snap niet hoe dat google werkt, kan je even een "howto"maken?
Je laat in ieder geval wel merken dat dat zo is ;)
Als je gewoon op Google zoekt, vind je meer dan genoeg reviews.
Kom over een maand maar weer terug, als je alle reviews gelezen hebt :P

• hellboy123
ik bedoel gewoon meer hoe mensen hem hierzo ervaren, en in vergeleiking met andere PDA's. Ik geloof eerder mensen van dit forum dan van eenofandere vage website ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

hellboy123 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:54:
ik bedoel gewoon meer hoe mensen hem hierzo ervaren, en in vergeleiking met andere PDA's. Ik geloof eerder mensen van dit forum dan van eenofandere vage website ;)
Ik vind Cnet niet "een of andere vage website"
Op internet staan goeie reviews, meningen van mensen die em gekocht hebben zijn vaak minder subjectief, en minder uitgebreid.
Pagina: 1