Toon posts:

[tvout] tv en pc monitor kunnen niet tegelijk draaien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een tv out aansluiting op mijn ati radeon 9800 pro. Deze heeft 2 beeldscherm uitgangen voor monitoren en 1 gele tv out kanaal. Ik gebruik de tv out via het gele tv out kanaal die vervolgens via een kabel naar de tv gaat met een scart adapter. Merk belkin mocht het van balang zijn.
Wat nu het probleem is. Me tv out doet raar. Ik kan bijv niet mijn pc beeldscherm en het beeld op de tv tegelijk laten zien. Of dan hangt het bureaublad op mijn pc en start ie op tv verder door. Of hangt het op mijn tv en gaat ie op tv verder door. Nu kwam ik er achter dat ie dus als split screen werkte. Dus met de functie 2 schermen naast elkaar. Me monitor is de linkse kant, de tv de rechtse kant. Op tv zie ik dan alleen mijn achtergrond van me desktop. Maar als ik een venster op me pc voor de helft uit me monitor schuif zie ik de andere weggevallen helft op tv. Dus als 2 monitoren naast elkaar als verlengd scherm.
Wat ik wil is dat ze beide gelijk draaien. Dus dat ik op beide pc's gewoon het bureablad kan zien en de pc kan bedienen.

Heb de zoekfunctie gebruikt. Maar door de vele topics zag ik helaas de juiste niet. De grote tv out faq geraadpleegd. Leverde niets op.

Het heeft een lange tijd geleden goed gewerkt. Maar nu helaas niet. Het is in ieder geval een softwarematig probleem dat met een bepaalde instelling kan worden verholpen. Weet alleen niet welke.

Alvast bedankt voor jullie hulp

Verwijderd

je hebt nu dual screen staan, je moet de optie copy screen hebben, welk programma gebruik je?

er is een proggie in de meuktracker waarmee je je beeldschermen goed kan instellen, zoek hier ff op, de search kan je ook vast verder helpen

Verwijderd

Topicstarter
Gebruik windows monitor beheer via desktop --> eigenschappen. En heb ati catalyst controll center.

Zag bij meuktracker alleen Ati tray tools: http://www.tweakers.net/meuktracker/product/77300

Maar weet niet of dat wat is.