Toon posts:

[exchange 03] backup exec 9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb nu 2 server draaien met sbs 2003 erop met daar de bijbehorende exchange. Normaal gesproken worden de backups met backup exec 9 gedaan, maar sinds kort als ik de mailbox backup aanzet loopt de backup niet goed. Hij blijft dan hangen op loading media en hij geeft aan dat hij wel 45 gb gedaan heeft. Als hij dit geeft, moet ik hem handmatig stoppen en na een tijdje geeft hij dan aan dat de backup mislukt is.

Veritas heeft hier een patch voor, deze heb ik geinstalleerd, maar dit heeft het probleem niet opgelost.

De backup loopt wel goed als ik niks van exchange mee neem. Het probleem begon van de backup van de information store, deze heb ik toen uitgezet, maar nu is het ook bij de losse mailboxen.

Dit probleem heb ik nu bij 2 hele aparte server die niks met elkaar te maken hebben en in een ander netwerk hangen.

Hebben jullie een id.?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:56

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:46:
...maar sinds kort als ik de mailbox backup aanzet loopt de backup niet goed. Hij blijft dan hangen op loading media en hij geeft aan dat hij wel 45 gb gedaan heeft. ....

De backup loopt wel goed als ik niks van exchange mee neem. Het probleem begon van de backup van de information store, deze heb ik toen uitgezet, maar nu is het ook bij de losse mailboxen.
Tape misschien vol? ;)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Wat staat er in je applicatie event log? Maakt backup exec een log aan en zo ja staat daar misschien iets in? Al eens met ntbackup geprobeerd om backup exec uit te sluiten?

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:42
Wat voor een tapestreamer gebruikt je?

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Ik heb exact hetzelfde probleem sinds half april. Heb ook de patch van veritas al geinstalleerd, maar die helpt bij mij ook niet.

Misschien dat de TS inmiddels een oplossing heeft ?

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de late reactie,

nee ik heb nog geen oplossing, wat wel op een geven moment in de log tevoorschijn kwam, was dat er een mailtje corrupt was. die die mailbox uitgesloten en toen heeft hij goed gelopen. Maar de 4e x daarna weer niet :S

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:45:

nee ik heb nog geen oplossing, wat wel op een geven moment in de log tevoorschijn kwam, was dat er een mailtje corrupt was. die die mailbox uitgesloten en toen heeft hij goed gelopen. Maar de 4e x daarna weer niet :S
Heb je nu al met ntbackup geprobeerd? Dan sluit je namelijk uit of het aan backup exec of aan je database zelf ligt.

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:45:

Wat bij mij ook opvalt, is dat de job engine service stopt. Had jij dat ook? Dat gebeurt op het moment dat je de job canceled omdat hij toch vast hangt. Probleem is daardoor dat ik geen log file heb. Nu heb ik op internet gevonden dat als je verify uitzet je wel een log krijgt. mijn vraag: hoe ben jij aan je log file gekomen?

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Pagina: 1