Ik ondervind nu al een aanzienlijke tijd random crashes. Random, omdat de crashes op verschillende momenten in tijd plaatsvinden. Daarnaast kan ik de oorzaak niet vinden. De pc hangt namelijk op een manier dat windows geen logfiles aanmaakt. Muziek (winamp) blijft hangen en vormt een monotoon geluid. Er moet een manual boot (via restart knop op kast) plaatsvinden wil de pc weer opstarten. Aangezien ik windows xp sp2 al opnieuw heb geinstalleerd, lijkt het probleem ergens anders te liggen. Heeft iemand aanknopingspunten om te checken waar het probleem ligt? Ik zit zelf te denken aan de voeding (400w Qtec:}), maar aangezien ik de hele dag een multimeter aan een hddvoedingsstekker heb gelegd, zonder daarin rare fluctutaties waar te nemen, lijkt dat het niet te zijn. Een ander ding zou mn eeuwenoude dvd speler zijn, uit 2000 ofzo, die misschien niet compatible is met windows xp. Maar voor beide dingen kan ik die oorzaken niet linken aan het random karakter van de crashes. Als het goed is staat in mn sign. de systemspecs. Thanks!
| system specs |