Ik had een vraag m.b.t. het wisselen van iTunes 4.7 naar het nieuwe 4.8. Als ik deze download blijven dan de tellers op de iPod wel bewaard gebleven. Daar bedoel ik mee dat het aantal geluisterd per nummer op de iPod hetzelfde blijft. En dan had ik nog een vraag: blijven de bestanden die nu in mijn Bibliotheek staan er allemaal in staan? Hierbij is het niet belangrijk dat de keren dat ik bepaalde nummers geluisterd heb.
Net getest op Windows XP, en alles blijft hetzelfde (incl je settings).
Je hebt trouwens weinig (om niet te zeggen: niets) aan deze update
leoaq.fm // Jeune Loop
Het is toch leuk om weer de laatste versie te hebben, en ga 'm nu dan ook installerenleokennis schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:17:
mwah... isync wordt nu tenminstre nite meer opgestart als ik me ipod eraan hang.
Ik heb gewoon eerst me library gebackupped voordat ik de nieuwe itunes installeerde...
volgens mij kan er dan niets fouts gaan
Ik heb gewoon eerst me library gebackupped voordat ik de nieuwe itunes installeerde...
volgens mij kan er dan niets fouts gaan
Verwijderd
-------------------------leokennis schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:17:
What’s new in iTunes
Includes new Music Store features and support for transferring contacts and calendars from your computer to your iPod (requires Mac OS X version 10.4 on your computer).
--------------------------
dus.. leg ff de doos van OS X Tiger op je PC en het werkt.
raar dat ze het wel voor windows xp uitbrengen en Panther laten vallen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 23:24 ]
Ondanks 't feit dat je vraag al beantwoord is, duw ik er toch even een topictitelchange door, voor de duidelijkheid 
[iTunes] van 4.7 naar 4.8 -> [iTunes] Behoud settings bij upgrade van 4.7 naar 4.8?*
[iTunes] van 4.7 naar 4.8 -> [iTunes] Behoud settings bij upgrade van 4.7 naar 4.8?*
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Zoals al reeds bevestigd is blijven idd die settings bewaard, zelfs de playcount van de nummers blijven intact. Dit is omdat iTunes de file waar alle nummers in staan niet opslaat in de iTunes directory op een windows machine maar hier:
C:\Documents and Settings\$User_Name\Application Data\Apple Computer\iTunes
de file heet: iTunes.pref
Hier staan ook alle pref files. In mac OSX werkt het hetzelfde, daar staat een .plist file met alle muziek die reeds in je iTunes playlist stond. Deze kun je hier vinden
/$user/Music/iTunes/
de file heet iTunes 4 Music Library deze moet je dan backuppen mocht je het echt zeker willen weten dat het de update overleefd.
Hopelijk is de mac user nu ook voorzien
C:\Documents and Settings\$User_Name\Application Data\Apple Computer\iTunes
de file heet: iTunes.pref
Hier staan ook alle pref files. In mac OSX werkt het hetzelfde, daar staat een .plist file met alle muziek die reeds in je iTunes playlist stond. Deze kun je hier vinden
/$user/Music/iTunes/
de file heet iTunes 4 Music Library deze moet je dan backuppen mocht je het echt zeker willen weten dat het de update overleefd.
Hopelijk is de mac user nu ook voorzien
[ Voor 4% gewijzigd door Maximus op 11-05-2005 09:21 ]
PhD i.o.
en voor de duidelijkheid, tegenwoordig hoef je niet meer zelf alle nummers op gelijk volume te brengen maar kan je dit desgewenst in de settings aan en uit zetten.
en nog maar als spuit12: de settings worden bewaard; zelfs met 4.7 en 4.8 tegelijk op je mac..
en nog maar als spuit12: de settings worden bewaard; zelfs met 4.7 en 4.8 tegelijk op je mac..
Deze plek is te koop.
Werkt pefect. Ik heb zelfs een remove gedaan door een menselijke fout.
4.7 Nederlands geinstalleerd en daar 4.8 engels opgezet. Daarna de Nederlandse proberen installeren maar moest eerst oude er afgooien.
Resultaat 4.8 Nederlands met behoud van alles wat er al was.
Dus nee, er gaat niks verloren. Zelfs de verbinding met de partitie was niet weg. Wat ben ik blij.
4.7 Nederlands geinstalleerd en daar 4.8 engels opgezet. Daarna de Nederlandse proberen installeren maar moest eerst oude er afgooien.
Resultaat 4.8 Nederlands met behoud van alles wat er al was.
Dus nee, er gaat niks verloren. Zelfs de verbinding met de partitie was niet weg. Wat ben ik blij.
Hoe doe je dat dan?KeeZ schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:57:
en voor de duidelijkheid, tegenwoordig hoef je niet meer zelf alle nummers op gelijk volume te brengen maar kan je dit desgewenst in de settings aan en uit zetten.
En nog even melden dat ook hier alle settings gewoon behouden bleven
Als je de optie 'Geluidscontrole' (Sound Check) in de voorkeuren bedoeld, dat zit er al sinds iTunes 3 inKeeZ schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:57:
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Als de installer voor 4.8 je iTunes afsluit omdat je gaat upgraden start hij de volgende keer zelfs weer bij hetzelfde nummer in dezelfde afspeellijst
Helemaal overheen gelezenDaedalus schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:48:
[...]
Als je de optie 'Geluidscontrole' (Sound Check) in de voorkeuren bedoeld, dat zit er al sinds iTunes 3 in.

Pagina: 1