Ik heb 2 weken geleden een pc bij me oom opnieuw geinstalleerd de specs daarvan zijn
PB pc
Amd athlon 2000+
256 mb ram.
40 GB
dvd/cd-rw
Alleen die pc is me op het moment TRAAG!!!! en ik weet niet waardoor ook zijn internet verbinding is heel traag, omdat de pc traag is denk ik dat daarom internet ook traag is .
hij heeft wanadoo 2Mbit verbinding ... ik doe met moeite een speedtest volgende resultaten.
25 KB
170 KB
18 KB
dus ja ik weet niet wat het is ... NAV 2005 er al over heen en HMP2.0 maar vond niks.
nu beweert me oom dat er sins de dvd-brander(Nec 3520) in is gegaan de pc raar doet.
dvd brander zit er een week in.
dat is idd wel de tijd dat hij melde dat de pc traag begon te worden.
gister deed alles het weer heel snel, en vanmorgen kreeg ik mail hij is traag ik kijken en hij was echt traag.
perfrormace terwijl pc niks aan het doen was maar toch traag is .
cpu 10~20%
geheugen 100~200MB
wat kan ik er aan doen om deze traagheid te voorkomen, kan het komen door de dvd brander.
Pr. master HDD
sec master DVD speler
sec slave dvd brander.
nu weet ik dat dit niet de idiale oplossing is maar naar mijn weten wordt je pc daar niet trager van als de dvd-rw niks doet.
Ik heb geprobeert
- Virtual geheugen omhoog naar 500MB
- XP Firewall uit
- NAV 2005 (tijdelijk) UIT
- temp files geleegd
- overbodige progs verwijderd.
maar nu weet ik het niet meer
PB pc
Amd athlon 2000+
256 mb ram.
40 GB
dvd/cd-rw
Alleen die pc is me op het moment TRAAG!!!! en ik weet niet waardoor ook zijn internet verbinding is heel traag, omdat de pc traag is denk ik dat daarom internet ook traag is .
hij heeft wanadoo 2Mbit verbinding ... ik doe met moeite een speedtest volgende resultaten.
25 KB
170 KB
18 KB
dus ja ik weet niet wat het is ... NAV 2005 er al over heen en HMP2.0 maar vond niks.
nu beweert me oom dat er sins de dvd-brander(Nec 3520) in is gegaan de pc raar doet.
dvd brander zit er een week in.
dat is idd wel de tijd dat hij melde dat de pc traag begon te worden.
gister deed alles het weer heel snel, en vanmorgen kreeg ik mail hij is traag ik kijken en hij was echt traag.
perfrormace terwijl pc niks aan het doen was maar toch traag is .
cpu 10~20%
geheugen 100~200MB
wat kan ik er aan doen om deze traagheid te voorkomen, kan het komen door de dvd brander.
Pr. master HDD
sec master DVD speler
sec slave dvd brander.
nu weet ik dat dit niet de idiale oplossing is maar naar mijn weten wordt je pc daar niet trager van als de dvd-rw niks doet.
Ik heb geprobeert
- Virtual geheugen omhoog naar 500MB
- XP Firewall uit
- NAV 2005 (tijdelijk) UIT
- temp files geleegd
- overbodige progs verwijderd.
maar nu weet ik het niet meer