[PC, Xbox, PS2] Panzer Elite Action... fields of glory

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 21:52

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.jowood.com/gamers/de/games/panzeraction/jwprod_panzer_01.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.jowood.com/gamers/de/games/panzeraction/jwprod_panzer_02.jpg

Word leider van een eigen squad, duik in een tank en werp je in de actie. Je zult tegen vliegtuigen, anti tank kannonen, infanterie en vijandelijk voertuigen moeten knokken. En dat met 30 ton aan stalen bepantsering onder je voeten, in een vernietigbare omgeving waarbij bomen en gebouwen tot de grond gelijk worden gemaakt. En dat midden in WOII van Stalingrad tot de tank battle in Koersk en tot de stranden van Normandie.

Er zullen 3 commanders zijn.
• Een Duitse commandant die de succesvolle aanval op Polen en Frankrijk meemaakt. Vervolgens zul je aan het Oostelijke front tot aan Stalingrad kunnen strijden.
• Vervolgens duik je in de huid van een Russische tank commandant die Stalingrad verdedigt. Je volgt zijn carriere in de tijd dat het tij zicht tegen de Duitsers keert en je de succesvolle tankslag bij Koersk meemaakt.
• Vervolgens rij je met je tank op de stranden van Normandie op D-Day. Na de worsteling om de Bocage, krijg je de strijd om de Ardennen voor je kiezen, en eindig je bij de slag om de Rein.

Enkele features

Doorheen 18 missies zul je in de grootste gevechten van de tweede wereld oorlog komen en dat in 3 campagnes.

Bepaal je eigen strategies.

Speel de populiare Conquest in multiplayer mode tot en met 32 spelers, waarin je teams kunt vormen m.b.v. de verschillende tanks.

Verschillende nieuwe mappen en voertuigen zullen vrij te downloaden zijn na de release.

Voor zowel pc, PS2 en Xbox.

Afbeeldingslocatie: http://www.jowood.com/gamers/de/games/panzeraction/jwprod_panzer_03.jpg

Release

Duitsland, Australie en Zwitserland Q4 2005
UK Q4 2005
Frankrijk onbekend
Japan onbekend
Italie Q4 2005
Spanje onbekend
Nederland zijn ze weer hopeloos vergeten in dit rijtje!! :(

Afbeeldingslocatie: http://cerberus.gamershell.com/screenshots/8042/162859_thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://cerberus.gamershell.com/screenshots/8042/162857_thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://cerberus.gamershell.com/screenshots/8042/162856_thumb.jpg

Achtergond van de makers van de game:
Ze hebben vast niet gelachen, de ex-medewerkers van de Duitse ontwikkelaar Wings Simulations, toen JoWooD onlangs Panzer Elite Action bekend maakte.
JoWood had Wings Simulations, de oorspronkelijke ontwikkelaar van Panzer Elite,
namelijk net ervoor opgedoekt vanwege de tegenvallende resultaten van hun laatste titel, Söldner: Secret Wars.

Met Panzer Elite Action wordt Wings' Panzer Elite franchise overgedragen aan een andere ontwikkelaar en wel het Sloveense ZootFly.
Tevens wordt afscheid genomen van het realisme waar de reeks zo om bekend stond.
In plaats daarvan wordt het een actiegerichte game die ook uitermate geschikt zal zijn voor consoles,
getuige het feit dat er ook een PS2 en Xbox versie in de planning staan. En om eerlijk te zijn: het ziet er zeker niet slecht uit,
wat op onderstaande screenshots en de zojuist gelanceerde teaser-website te aanschouwen is.

Links

Panzer Elite Action site
InfoSite van uitgever
Uitgever
Screenshots
http://www.gamearena.com.au/news/read/3133959
http://www.worthplaying.com/article.php?sid=26418

Downloads

Panzer Elite Action E3 2005 Teaser Movie - grootte: 28.69 Mb
Panzer Elite Action GC 2005 Movie - grootte: 83,62 Mb *new

Afbeeldingslocatie: http://www.jowood.com/gamers/de/games/panzeraction/jwprod_panzer_01.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.jowood.com/gamers/de/games/panzeraction/jwprod_panzer_02.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Karel V op 03-09-2005 09:00 . Reden: Bijhouden startpost ]

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Nieuwe screenshots en een up and running site:
Command your tanks through 3 different campaigns set against the backdrop of the most dramatic battles of WW II
Jowood Productions has updated the official Panzer Elite Action with new screenshots (inserted in our gallery) and info about this fast-paced WW2 action game in the works at Zootfly. Panzer Elite Action lets the player to feel the power of 30 tons of steel armor around them and gives them the ability to command increasingly powerful tanks in a series of intense and dramatic battles. Panzer Elite Action tells the story of three tank commanders and their crew. The German commander, flushed with the success of the Blitzkrieg in Poland and France, moves on to the Eastern Front and the brink of victory with the taking of Stalingrad. The Russian commander is in desperate straits as he helps defend Stalingrad, and joins the massive tank battle of Kursk. The American commander enters the war on the Normandy Beachhead on D-Day. After the struggle for the Bocage, he survives the doomed gamble to take Arnheim, defends the German outbreak at the Battle of the Bulge, and then drives on to the crossing of the Rhine. Panzer Elite Action will be released for Xbox, PS2 and PC later this year - the E3 2005 teaser movie is located here.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
* pagani kijkt naar gegevens
Oppervlakte kaarten 25km2, zicht 3-6km. Hrm, 25km2 is toch echt 5x5km, ben benieuwd hoe ze het 6km zicht dan willen inbouwen :P Ok, niet alle kaarten zullen vierkant zijn, maar denk dat dit erg lelijk gaat worden (bij draaien van het zicht zie je ineens 3km minder ver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
johnnyv.nl schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:12:
* Karel V kijkt naar gegevens
Oppervlakte kaarten 25km2, zicht 3-6km. Hrm, 25km2 is toch echt 5x5km, ben benieuwd hoe ze het 6km zicht dan willen inbouwen :P Ok, niet alle kaarten zullen vierkant zijn, maar denk dat dit erg lelijk gaat worden (bij draaien van het zicht zie je ineens 3km minder ver)
Lol, dat was me nog niet eens opgevallen, maar nu je het zegt. Ik heb nog eens goed gekeken, en het ging om een stukje van een fan en niet van een mod :
Hier heb je de source
Er zitten namelijk ook stukken bij van producers, had er overheen gekeken :P
Hier heb je overigens een screenshot van Stalingrad: http://forum.jowood.de/showthread.php?t=74679
Ik zal het nog eens aanpassen, ondertussen mogen jullie van mijn blunder genieten >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:06
johnnyv.nl schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:12:
* maikel kijkt naar gegevens
En dat is dan alleen nog maar als je aan de rand staat. Als je halverwege de map staat, zou die dus 12km lang moeten zijn. Rare map: 12km x 2,08km. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Op de officiele site staan nieuwe screenshots, ook snachts wat er trouwens zeer goed uitziet.
Nu is het nog de vraag of dit een slechte console port word naar de pc...., of een gedegen tank game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Panzer Elite Action GC 2005 Movie - grootte: 83,62 Mb
Jowood Productions has released a new Panzer Elite Action movie, showcasing this fast-paced WW2 action game in the works at Zootfly.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
De demo is er:
Description: The level is a specially crafted demo mission which does not appear in the game itself, we call it mission zero. You play the commander of an allied platoon and you have to attack enemy tanks, fortifications, 88s and other German held positions. You'll encounter a variety of different tanks – like the famous Panther and even a Tiger – in challenging different settings. From a dense forest to a small village, which is occupied by a platoon of German FallschirmjTMger!
Panzer Elite Action Demo - 338.87Mb
Wel aardig om te spelen. Maar ik krijg er allesbehalve een realistisch gevoel bij. Om de zoveel kilometer kom je bij een station waar je tank automatisch gerepareerd word, en de munitie aangevuld. Niet erg realistisch en geloofwaardig.... Dan zie ik toch liever Heroes of World War II. Waarbij je crew echt uit de tank moet klimmen om met een repareerkit bepaalde onderdelen van je tank te herstellen. Denk dan o.a. aan de rupsband, het kanon, de romp etc. etc. Onderdelen die ik bij PEA nog niet kapot heb zien gaan, op je armor na.
Munitie kun je alleen krijgen door van vijandelijke kapotte tanks kanonskogels over te laden. Benzine is ook beperkt, en zul je dus ook uit vijandelijke tanks moeten jatten. Dat soort acties maakt zo'n spel een stuk spannender, want tijdens je reparaties kan de vijand je crew neermaaien, of als je niet weg kunt komen vallen ze je van achter aan, waar je armor zwak is. En dat soort spannende acties mis je duidelijk in PEA. Wel veel actie, maar weinig elite.
De omgeving ziet er dan weer wel goed uit. Alleen ja, tijdens het spelen van de demo valt m'n computer op raadselachtige wijze uit. Misschien ligt het aan mijn computer, maar misschien hebben ook anderen er last van?
Tot nu toe vind ik het spel wel aardig, maar niet echt koopwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Jij bent echt de enige die naar dit spel uitkijkt he...? ;)

En over dat 6km zichtbaarheid, dat kan echt wel op een map van 5x5km, aangezien je ook diagonaal kunt kijken natuurlijk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Ik vind het realisme gehalte bij de screenies niet echt hoog. Het lijkt weer op een zoveelste game waar tanks op 10m van elkaar staan te schieten. Grafisch en qua sfeer zit het volgens mij wel goed, maar de arcade achtige gameply heb ik persoonlijk wel gehad. Waar onderscheid dit spel zich mee?

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Tada, en weer een demo:
Jowood Productions and Deep Silver have released a multiplayer demo for Panzer Elite Action, giving you the chance to try out the fast-paced WW2 action game developed by Zootfly.
Panzer Elite Action Multiplayer Demo - 474.54Mb
Tettie schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:26:
Ik vind het realisme gehalte bij de screenies niet echt hoog. Het lijkt weer op een zoveelste game waar tanks op 10m van elkaar staan te schieten.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb de demo gespeeld, en zelf gezien dat je over een behoorlijke afstand kunt schieten. En dan spreek ik over ongeveer een halve kilometer.
Grafisch en qua sfeer zit het volgens mij wel goed, maar de arcade achtige gameply heb ik persoonlijk wel gehad. Waar onderscheid dit spel zich mee?
Ja dat vraag ik me ook af. Tot nu toe heb ik geen enkele diepgang gezien. Je kunt niet eens verschillende onderdelen aan gort knallen, op het armour na. Bij een elite spel met tanks verwacht ik op z'n minst dat je de rupsbanden aan gort kunt schieten waarna de tank niet vooruit kan. Maar ho maar, zelfs dat zit er niet bij. Je kunt zover ik het heb gezien zelfs niet eens in de tank kijken. Dat vind ik echt diep triest.
Het speelt wel aardig, en de graphics zijn niet verkeerd, maar dan houd het ook op.
Alles bij elkaar vind ik dit spel een gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is duidelijk wel cool want sexy meiden spelen het ook!

Klik hier voor de foto's

Je moet toch van dit soort reclamecampagnes houden :P
Pagina: 1