Beste lui,
Ik ben zoekende naar een server en ik heb er 1 gevonden mijn vraag is nu kan ik met de onderstaande server extra schijven in plaatsen en dan wel schijven van 80 en 250GB??
<--- Gegevens over deze server: --->
Behuizing miditower met veel opberg ruimte voor harddisks en cd-drives
Processor Pentium 1 133mhz
Geheugen 64mb edo nog 2 geheugen plaatsen vrij .
Harddisk 1050 mb (1gb) nog veel ruimte voor andere schijven (Scsi)
Cd-rom drive 36 speed IDE
Floppydrive 3,5 inch 1,44mb
Videokaart cirrus logic
Geluidskaart ess sound
Scsi kaart van het merk adaptec 2940
Netwerkkaart Intel 10/100 mp'/s
Sleutels .
Dit is dus een echte server waar 2 ide aansluitingen in zitten (totaal 4 ide hardisks kunnen er in) en scsi kaart aansluiting waar er een heel aantal op kunnen verder is die goed stabiel en heeft hier gedraaid voor een website te hosten wat altijd goed ging . daarvoor kan je heb het beste gebruiken maar ook voor in een netwerk als file server ofzo. of als gewone pc.
<--- Einde gegevens over deze server --->
Ik ben zoekende naar een server en ik heb er 1 gevonden mijn vraag is nu kan ik met de onderstaande server extra schijven in plaatsen en dan wel schijven van 80 en 250GB??
<--- Gegevens over deze server: --->
Behuizing miditower met veel opberg ruimte voor harddisks en cd-drives
Processor Pentium 1 133mhz
Geheugen 64mb edo nog 2 geheugen plaatsen vrij .
Harddisk 1050 mb (1gb) nog veel ruimte voor andere schijven (Scsi)
Cd-rom drive 36 speed IDE
Floppydrive 3,5 inch 1,44mb
Videokaart cirrus logic
Geluidskaart ess sound
Scsi kaart van het merk adaptec 2940
Netwerkkaart Intel 10/100 mp'/s
Sleutels .
Dit is dus een echte server waar 2 ide aansluitingen in zitten (totaal 4 ide hardisks kunnen er in) en scsi kaart aansluiting waar er een heel aantal op kunnen verder is die goed stabiel en heeft hier gedraaid voor een website te hosten wat altijd goed ging . daarvoor kan je heb het beste gebruiken maar ook voor in een netwerk als file server ofzo. of als gewone pc.
<--- Einde gegevens over deze server --->