Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Popup Spyware

Pagina: 1
Acties:

• tweak_freak
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Goede avond Got _/-\o_
Ik heb last van een popup dat regelmatig denk 4x per 10 minuten in me scherm komt:
http://people.zeelandnet.nl/rdeurloo/2.jpg

Ik heb van alles geprobeerd gesearch en verschillende scans met hitman pro en zelfs norton en norman vind hem niet weten jullie hoe ik dit weg kan krijgen? want dit is egt irritant als ik op annuleren klik gaaat ie ff weg en komt ie weer terug als ik op ok klik ga ik naar 1 of andere anti spyware site waarvoor je dus moet voor dokken :(
http://regfreeze.net/?adv=hom001 < dit is de link als ik op ok druk

ohjah als pc los van het internet is heb ik er nog last van.
Ik heb xp proffessional+sp2

MVG
TweakFreak

[ Voor 12% gewijzigd door pasta op 11-05-2005 01:21 . Reden: Bitmap renamen naar JPG is nog steeds een bitmap. ;) ]

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-10 13:15
Rechtermuisknop op deze computer, ga naar beheren. Kies links voor services en toepassingen, klik op services en zoek dan een service op die begint met messenger of zo iets. Rechtermuisknop op die service, kies voor stoppen, dan nog eens rechtermuisknop, kies nu voor eigenschappen en kies bij opstarttype voor uitgeschakeld.

• tweak_freak
Nee ik zie er 1 met messnger maar die staat al uit :?

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Post hier je Hijackthis log eens?. Kunnen wij zien of je spyware oid hebt. :)

[ Voor 5% gewijzigd door magnifor op 11-05-2005 09:54 ]

• tweak_freak
geen spyware....maar nog steeds dat popupje......

[ Voor 51% gewijzigd door tweak_freak op 11-05-2005 12:37 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Wellicht dat wij met je HijackThis wel nog enige verdachte processen vinden. ;) Zou je deze toch nog even willen plaatsen hier? (tussen [code] tags aub, geef ook evt aan wat je zelf verdachte processen vindt.)

Signature

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-09 17:26
Even gegoogled en het volgende gevonden : windows error service-popups keep coming back

Oplossing die blijkbaar werkte was :
Download sysclean (free) from Trend Micro, allow it to clean up any bad files it finds. It may take a while, so have a cuppa whilst it's running .

http://www.trendmicro.com/download/dcs.asp

Be sure to download and install the latest pattern file. There's a link to it at the lower left-hand colum of the page. It will not run without the pattern file.

From Trend:

Note that for the Trend Micro Sysclean Package to be effective, you must download and place the latest pattern file in the same folder as the Trend Micro Sysclean Package.
Daarna kwamen er nog een paar probleempjes naar boven via HijackThis.

gl
Pagina: 1