Ik heb sinds kort 2 pcs hier draaien met elk een monitor en toetsenbord en muis.
Nu leek het me handig om 1 toetsenbord en muis te gebruiken en te switchen...
however, het andere beeldscherm staat een stuk verderop en dat typt dan niet zo lekker :]
Nu had ik in mn hoofd hoe het ideaal zou moeten zijn, maar vroeg me af of hier uberhaupt switches voor te vinden / maken zijn:
2 PC's met elk een monitor en 1 keyboard en muis
In één stand is het beeld van pc1 op monitor1 en het beeld van pc2 op monitor2 en worden toetsenbord en muis doorgestuurd naar pc1.
In de tweede stand is het beeld van pc1 op monitor2 en het beeld van pc2 op monitor1 en worden toetsenbord en muis doorgestuurd naar pc2.
Hierdoor is monitor1 zeg maar de actieve monitor, waar het beeld op verschijnt van de pc waar de toetsenbord en muis acties naar worden doorgestuurd.
grote vraag, bestaat dit of kan je dit ergens laten maken?
(ik hoop dat jullie deze ingewikkelde uitleg snappen
)
Nu leek het me handig om 1 toetsenbord en muis te gebruiken en te switchen...
however, het andere beeldscherm staat een stuk verderop en dat typt dan niet zo lekker :]
Nu had ik in mn hoofd hoe het ideaal zou moeten zijn, maar vroeg me af of hier uberhaupt switches voor te vinden / maken zijn:
2 PC's met elk een monitor en 1 keyboard en muis
code:
1
2
3
| PC1_ _monitor 1
\_Switch_/____keyboard&muis
PC2_/ \_monitor 2 |
In één stand is het beeld van pc1 op monitor1 en het beeld van pc2 op monitor2 en worden toetsenbord en muis doorgestuurd naar pc1.
code:
1
2
3
| PC1_ _monitor 2
\_Switch_/____keyboard&muis
PC2_/ \_monitor 1 |
In de tweede stand is het beeld van pc1 op monitor2 en het beeld van pc2 op monitor1 en worden toetsenbord en muis doorgestuurd naar pc2.
Hierdoor is monitor1 zeg maar de actieve monitor, waar het beeld op verschijnt van de pc waar de toetsenbord en muis acties naar worden doorgestuurd.
grote vraag, bestaat dit of kan je dit ergens laten maken?
(ik hoop dat jullie deze ingewikkelde uitleg snappen
[ Voor 4% gewijzigd door FolkertR op 10-05-2005 21:36 ]