iPod mini als 'vaste' schijf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:17

Quicksilver

Catch these hands

Topicstarter
Ik heb dankzij omstandigheden geen 2.5" hdd meer voor in mijn laptop, maar omdat ik deze nog wel wil gebruiken kwam ik op het idee om mijn enige verwisselbare schijf (van minstens 1Gb) als tijdelijke schijf te gebruiken.
En dat was mijn iPod mini.
Ik heb ongeveer 2,5Gb vrij gemaakt voor de installatie van WindowsXP maar nu vraag ik me dus af, als ik straks windows aan het draaien heb op mijn "vaste" schijf, en er gaat iets mis met de gegevens van mijn iPod, zou deze dan nog gewoon werken??
De gegevens die op mijn iPod stonden heb ik wel op mijn desktop pc gebackupped, stel dat er iets mis gaat en ik formateer (her-partitioneer) mijn iPod zou die het dan nog gewoon doen???

En zo niet... wat dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hij zal zowiezo wel altijd weer geformatteerd kunnen worden, indien er geen schrijffouten gemaakt worden. Mocht er wel een schrijffout gemaakt worden is je iPod HD gewoon kapot. Maarja, ik vraag me af of de iPod HD wel bestand is tegen zoveel schrijfwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 13:09
Ik denk dat je Ipod HD het er zekker zwaar mee zal krijgen, ik ken nu al 2 mensen die hun Ipod al hebben moeten terug sturen voor een nieuwe HD, ook iemand die ik ken met Creative heeft hem al moeten trug sturen ivm zijn HD. Die harde schijven zijn er denk meer voor gemaakt om 1 liedje van hoogstens 30 mb te laden en dat die dan weer kan stil zitten. Om vanaf een mp3 speler HD windows te laten draaien lijkt me toch wel risico vol! Maar die 2 mensen waarvan de Ipod HD kapot was kregen wel gewoon een nieuwe dus je kan hem dan wel weer terug sturen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:17

Quicksilver

Catch these hands

Topicstarter
Ja, ik heb het sowieso afgeblazen en ik heb van de apple site een iPod updater geinstalleerd en nu werkt ie weer als een zonnetje, krijg binnekort toch weer een nieuwe 2.5"HDD, dus het is het geklooi niet waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Los daarvan, kan windows xp booten van een iPod dan? Ik meen namelijk van niet.. Heb er iig nog nooit iemand over horen zeggen dat 't lukte...

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
CyBeR schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:54:
Los daarvan, kan windows xp booten van een iPod dan? Ik meen namelijk van niet.. Heb er iig nog nooit iemand over horen zeggen dat 't lukte...
Je kan XP overal vanaf booten, zolang je BIOS het maar ondersteunt :Y)

Als je BIOS een USB Mass Storage Device als opslag ziet, kan je deze gewoon selecteren bij het doelschijf menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik heb een paar dagen Tiger gedraaid vanaf m'n iPod 20 gb, ging prima, ook icm muziek luisteren.
Alleen hij werd wel 'n klein beetje warm, net als wanneer je de volle 20 gieg volgooit met muziek bijv.

Ik denk niet dat 't erg aan te raden is er continu van te werken gezien je absoluut geen koeling hebt, al weet ik niet hoe nodig koeling is bij de mini.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Pagina: 1