Recent heb ik een Eizo L568 (17" lcd) scherm aangeschaft.
Mijn huidige videokaart is een GeForce FX 5700LE 256MB van het merk XFX.
Ik gebruik Windows XP sp2, waarbij de monitordriver van Eizo af komt.
Daarnaast heb ik de nieuwste drivers van Nvidia gedownload voor de videokaart.
Aangesloten met een analoge kabel werkt de monitor perfect op de aangewezen resolutie (1280*1024). Als ik daarentegen de monitor aansluit dmv DVI krijg ik helaas op de resolutie 1280*1024 geen beeldweergave. De monitor geeft aan dat er geen signaal is, terwijl de monitor op 1024*768 wel met DVI werkt.
Wat ik heb geprobeerd:
Standaard windows drivers voor zowel de monitor als videokaart.
Daarnaast heb ik enkele topics doorgelezen hier op GoT, de problemen die daar werden voorgelegd betroffen veelal geen enkele beeldweergave bij DVI of een hele lage resolutie.
Iemand enig idee wat ik kan proberen om het wel met DVI werkend te krijgen op 1280*1024?
Mijn huidige videokaart is een GeForce FX 5700LE 256MB van het merk XFX.
Ik gebruik Windows XP sp2, waarbij de monitordriver van Eizo af komt.
Daarnaast heb ik de nieuwste drivers van Nvidia gedownload voor de videokaart.
Aangesloten met een analoge kabel werkt de monitor perfect op de aangewezen resolutie (1280*1024). Als ik daarentegen de monitor aansluit dmv DVI krijg ik helaas op de resolutie 1280*1024 geen beeldweergave. De monitor geeft aan dat er geen signaal is, terwijl de monitor op 1024*768 wel met DVI werkt.
Wat ik heb geprobeerd:
Standaard windows drivers voor zowel de monitor als videokaart.
Daarnaast heb ik enkele topics doorgelezen hier op GoT, de problemen die daar werden voorgelegd betroffen veelal geen enkele beeldweergave bij DVI of een hele lage resolutie.
Iemand enig idee wat ik kan proberen om het wel met DVI werkend te krijgen op 1280*1024?