In een script controleer ik of een domein naam nog beschikbaar is.
Echter tijdens deze controle stopt de opbouw van de pagina.
Nu dacht ik dit simpel op te vangen met een ob_flush() echter dat werkt dus niet zoals ik had gedacht.
Nadat de controle klaar is krijg ik dan ineens allemaar errors zoals:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at..............
De error verwijsd dan naar oa deze lijn:
setcookie("domain1", $domain1, time()+3600);
De domein check wordt gestart dmv een functie :
domeincheck();
Nu wilde ik voordat deze functie gestart werd even een tekst plaatsen dat dit soms even kan duren, zoiets als:
Ik heb al diverse flush functie's geprobeert maar geen enkele doet wat ik verwachte.
Namelijk die tekst laten zien en het script probleemloos afwerken.
De meeste flush functie's laten wel de tekst zien en draaien de functie maar komen dan ineens met een error dat header al verzonden zijn.
Het script zelf werkt prima, het enige wat het probleem is dat je soms moet wachten op het resultaat voordat de pagina verder wordt opgebouwd.
Iemand een tip hoe ik dus die tekst kan laten zien en het sccript normaal kan laten werken?
Echter tijdens deze controle stopt de opbouw van de pagina.
Nu dacht ik dit simpel op te vangen met een ob_flush() echter dat werkt dus niet zoals ik had gedacht.
Nadat de controle klaar is krijg ik dan ineens allemaar errors zoals:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at..............
De error verwijsd dan naar oa deze lijn:
setcookie("domain1", $domain1, time()+3600);
De domein check wordt gestart dmv een functie :
domeincheck();
Nu wilde ik voordat deze functie gestart werd even een tekst plaatsen dat dit soms even kan duren, zoiets als:
PHP:
1
2
| echo "<center><b>Een ogenblik, opgegeven domeinnaam wordt gecontroleerd dit kan even duren!</center></b>"; domaincheck(); |
Ik heb al diverse flush functie's geprobeert maar geen enkele doet wat ik verwachte.
Namelijk die tekst laten zien en het script probleemloos afwerken.
De meeste flush functie's laten wel de tekst zien en draaien de functie maar komen dan ineens met een error dat header al verzonden zijn.
Het script zelf werkt prima, het enige wat het probleem is dat je soms moet wachten op het resultaat voordat de pagina verder wordt opgebouwd.
Iemand een tip hoe ik dus die tekst kan laten zien en het sccript normaal kan laten werken?