Femme schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 01:39:
[...]
Je kunt pas betrouwbare aanbevelingen doen van laptops als je ze daadwerkelijk gebruikt hebt. Zaken zoals afwerking, degelijkheid, kwaliteit van het beeldscherm en de warmte- en geluidsproductie zijn erg belangrijk en die kun je niet goed inschatten op basis van de specificaties.
Het organiseren van regelmatige roundups van laptops zou een erg goed idee zijn. Helaas is de capaciteit van de redactie op dit moment te klein om dergelijke reviews te kunnen produceren.
* Roberto steekt hand op
Hoewel, de laptops die ik aanbevolen heb in de bbg’s heb ik ook echt allemaal gebruikt en/of in bezit gehad. (Maar dan had ik ze max 1 dag in bezit, dus dan kun je idd niet een perfect oordeel geven ben ik van mening)
(www.laptopadvies.nl is niet voorniks van mij
)
En voor een bekende site zoals tweakers.net moet het niet moeilijke zijn om leen laptops te krijgen voor een review leek me zo?
Als dat kan dan lijkt het me heel haalbaar om met 2 a 3 man goed laptops te testen.
Toch?
Iets wat ik natuurlijk graag zou doen.
En zoals je zelf ook weet zijn laptops een heel stuk populairder geworden bij de huis tuin en keuken consument.
1 op 8 van de klanten in de winkel waar ik werk kiest voor een laptop.
Dat moet toch wat zeggen, en de laptops bbg's waren ook best populair.
Mensen gebruiken ze echt als een gids
[
Voor 23% gewijzigd door
Roberto op 11-05-2005 09:03
]