Toon posts:

Rome:TW installeert niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met het installeren van Rome:Total War.

Sinds gister speelde ik de R:TR mod, maar ik was vergeten dat je niet online kan spelen als je die installeert.
Dus ik de-instalelleren, en probeer ik Rome:Total War weer opnieuw te installeren.
Maar opeens geeft hij bij CD1 heel veel fouten dat bestanden er niet opstaan :?
Terwijl ik er nooit eerder problemen mee heb gehad.
Ik weet niet hoe ik nu het spel geinstalleerd krijg.
Wat moet ik doen?
(ja ik heb het origineel gekocht)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Een paar standaard dingen die je kunt proberen:
- de cd proberen in te lezen naar je HD en vervolgens mounten
- de gehele inhoud zo naar je HD kopiëren en zo de setup draaien
- je cd's omruilen bij de winkel
- andere drive of andere pc proberen

Verwijderd

Topicstarter
Naar hd kopiëren werkt niet.
Mounten ga ik zo proberen.
DVD/CD drive maakt niet uit.
Fysiek zowat geen schade te zien.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:49
- hele map van rtw verwijderen?
- alle regkeys verwijderen?
- en in het uiterste geval...disk 1 ff downloaden ofzo. Je hebt toch disk 3 nodig om te spelen, dus kan je best wel disk 1 kopieren of lenen van iemand ofzo.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Topicstarter
Map helemaal verwijdert.
Reg opgeschoond.
Met Nero geprobeerd een image te maken, maar deed het niet door allemaal fouten op de cd.

Mag je in zo'n geval als het mijne eigenlijk een iso van het net plukken?

Verwijderd

ik denk dat het wel mag :) je hebt het spel tenslotte legaal.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:49
Nou mogen mag het uiteraard niet. Het is hartstikke illegaal hoor. Maar dat is niet zo zeer het punt. Het gaat erom dat jij het spel nog online kan spelen omdat je cd3 gebruikt om te spelen, dus geen crack nodig, en de serial is ook van jezelf. Desalniettemin blijft het illegaal jah...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Topicstarter
Het is inmiddels opgelost zonder iets ilelgaals te hoeven doen :)
Op de site van Activision stond dat je alles naar een map in je bureaublad moest kopiëeren, en zo heb ik het spel kunnen installeren :)

Verwijderd

Topicstarter
Het spel zelf doet het nu wel, maar ik krijg patch 1.2 maar niet geinstalleerd, en zo kan ik dus niet online spelen.
Als ik de patch wil installeren, zegt hij dat die al is geinstalleerd, ook na een verse RTW installatie.
Voordat ik het spel weer opnieuw heb geinstalleerd, heb ik alle RTW sleutels uit het register verwijderd, en toch blijft hij zeggen dat ik patch 1.2 al heb.

• Freedom
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 23:04
Off-topic:
Over dat illegaal: je mag gewoon een kopie downloaden van een spel dat je in je bezit hebt hoor, omdat je dan alleen een thuiskopie maakt

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?
De patch is geinstalleerd :)
Heeft me vele uren zoeken gekost maar dat maakt niet uit verder.http://p223.ezboard.com/fshoguntotalwarfrm44.showMessage?topicID=863.topic
Daar staat de oplossing voor als meer mensen er last van hebbe.

Niet je topic binnen 24 uur kicken

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 17:59 ]

Pagina: 1