[MSN7] Hoe 'Unsafe file' toch direct openen? *

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
Net een crack installed zodat ik weer muziek kan uitwisselen met m'n msn 7.
Als'k nu een mp3 binnenkrijg via msn en probeer te openen in msn dan zegt ie gewooin dat't een unsafe file is en poof, file is weg.
Staat vast ergens in quarentaine maar ik vind hem in elk geval niet. Zijn deze files nog terug te vinden en hoe zet'k die [...] "feature" uit? Gans de security center al doorzocht zonder resultaat. Enige dat nog opstaat is de firewall trouwens.

firewall uitzetten helpt ook niet.
http://support.microsoft.com/?kbid=883260 zegt ook niet hoe'k die rotzooi kan afzetten.

[ Voor 27% gewijzigd door Spider.007 op 10-05-2005 19:04 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dan moet je geen cracks eroverheen zetten? Verder is het niet nodig om dergelijke scheldwoorden te bezigen; die heb ik dan ook even uit je topicstart gesloopt. Verder pas ik je topictitel nog even aan

MSN messenger fileshare, quarentaine unsafe files? > [MSN7] 'Unsafe file' nog te recoveren na filetransfer? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• witchdoc
Spider.007 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:04:
Dan moet je geen cracks eroverheen zetten? Verder is het niet nodig om dergelijke scheldwoorden te bezigen; die heb ik dan ook even uit je topicstart gesloopt. Verder pas ik je topictitel nog even aan

MSN messenger fileshare, quarentaine unsafe files? > [MSN7] 'Unsafe file' nog te recoveren na filetransfer? *
Het is niet de crack die dit veroorzaakt maar de Attachment Manager van windows. Ik vind echter totaal niet terug hoe je dat ding ietwat kan aanpassen naar je eige wensen. Ik wete nl. zelf wel wat kan en niet kan openen.
Het probleem hier is trouwens niet de file nog recoveren, die's al opnieuw gestuurd, en gekopieerd via verkenner (geen probleem). Maar ik wil die gewoon kunnen openen vanuit het handig linkje dat je krijgt in msn7.
Scuseer voor de scheldwoorden trouwens.. Had er niet eens eerg in dat'k er had geuit :)

[ Voor 7% gewijzigd door witchdoc op 10-05-2005 19:09 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dan pas ik je topictitel nog een keer aan :)

Had je dit al geprobeert: [search=msn7 unsafe file]? Dan kom je oa. deze applicatie tegen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• witchdoc
Spider.007 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:15:
Dan pas ik je topictitel nog een keer aan :)

Had je dit al geprobeert: [search=msn7 unsafe file]? Dan kom je oa. deze applicatie tegen :)
_/-\o_ dat is'm!
F*ck google.. vive le Got! :P (zelf trouwens niks gevonden hier op got.. welk topic stond ie in dan?)

[ Voor 14% gewijzigd door witchdoc op 10-05-2005 19:27 ]