Toon posts:

3com switches - snmp.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer via 3com.com te achterhalen of een bepaalde 3com switch nou wel of niet snmp 1 of snmp 2c ondersteund, ik kan hier echter helemaal niets over terug vinden ook niet via google.

Ik heb namelijk een lijst met switches, deze heb ik op diverse (school) locaties moeten inventarisseren en het gaat over het algemeen over wat oudere 3com switches, superstack 2 en 3, niet echt veel nieuwere..
Nu moet ik dus proberen te achterhalen of een switch snmp 2c ondersteund, ja of nee... hoe kan ik dit het beste na gaan? via de 3com site is het mij niet gelukt.

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:12
3COM reageert snel op de mail, dus dat is altijd een optie. Kan deze link je niet helpen?

Verwijderd

Topicstarter
als echt niemand een manier heeft om dit te kunnen opzoeken dan kan ik ze inderdaad mailen maar dat gebruik ik liever als laatste redmiddel.. op die 3com link kon ik trouwens ook niets vinden. :?

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Heb hier nog even mijn eigen 3com superstack 3 bekeken via cli, web management en 3com network supervisor, maar kan de versie van de snmp niet gewaar worden met behulp van deze gereedschappen.

Ik zou wdb een mailtje sturen naar 3com met deze vraag.
Succes!
edit:

Handleiding / manual, quick reference en de installation guide geven hier ook geen uitsluitsel over

[ Voor 19% gewijzigd door Sundead op 10-05-2005 20:35 . Reden: Documentatie lost ook niks op :) ]

Verwijderd

Topicstarter
Sundead schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:33:
Heb hier nog even mijn eigen 3com superstack 3 bekeken via cli, web management en 3com network supervisor, maar kan de versie van de snmp niet gewaar worden met behulp van deze gereedschappen.

Ik zou wdb een mailtje sturen naar 3com met deze vraag.
Succes!
edit:

Handleiding / manual, quick reference en de installation guide geven hier ook geen uitsluitsel over
bedankt voor de moeite, in docs en webinterface heb ik ook niets kunnen vinden ik heb 3com dus toch maar een mailtje gestuurd. Mocht iemand toch nog wat weten, zet het hier even neer aub :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 00:19:
bedankt voor de moeite, in docs en webinterface heb ik ook niets kunnen vinden ik heb 3com dus toch maar een mailtje gestuurd. Mocht iemand toch nog wat weten, zet het hier even neer aub :)
Toch vertrouw ik meer op telnet, kan je vaak meer mee instellen dan met een gui. Alle HP/3Com/Cisco apparatuur waar ik mee heb gewerkt is dat iig het geval ;)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:46

r0b

Mijn SuperStack II 1100 ondersteunt in ieder geval SNMP2 als ik me niet vergis, dus dat zou in theorie ook op moeten gaan voor de latere versies.

Zeker weten doe ik het niet, dus maar het mailtje van 3Com afwachten lijkt me. :)
Pagina: 1