Hoi,
Ik ben nogal een beginneling met tcl, maar ik heb t al voor elkaar gekregen om een scriptje voor eggdrop te schrijven die de files in een directory list op aanvraag van een gebruiker in het irc kanaal.
Dat werkt als ik het script test. Maar wanneer een andere user hetzelfde commando uitvoerd wanneer de bot nog voor mij aan het listen is, gebeurd er bij die gebruiker helemaal niets, totdat de bot bij mij klaar is met listen.
Is hier iets aan te doen? Of is het gewoon een beperking van eggdrop ofzo?
Een filetje maken en die dcc senden is trouwens niet mogelijk, omdat ik geen dcc sends kan doen vanaf de machine waar de bot op draait (firewall enzo)
dit is mijn list code:
Ik ben nogal een beginneling met tcl, maar ik heb t al voor elkaar gekregen om een scriptje voor eggdrop te schrijven die de files in een directory list op aanvraag van een gebruiker in het irc kanaal.
Dat werkt als ik het script test. Maar wanneer een andere user hetzelfde commando uitvoerd wanneer de bot nog voor mij aan het listen is, gebeurd er bij die gebruiker helemaal niets, totdat de bot bij mij klaar is met listen.
Is hier iets aan te doen? Of is het gewoon een beperking van eggdrop ofzo?
Een filetje maken en die dcc senden is trouwens niet mogelijk, omdat ik geen dcc sends kan doen vanaf de machine waar de bot op draait (firewall enzo)
dit is mijn list code:
Tcl:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| proc pub:ls {nick uhost handle chan arg} { global filesdir if {$arg != ""} { set cdir $filesdir/$arg } else { set cdir $filesdir } set tdir [pwd] if {[string match "*..*" $cdir] == 1} { putquick "NOTICE $nick :Da ma nie kehltjen" } else { cd $cdir set aant "0" foreach fil "[glob *]" { putquick "NOTICE $nick :$arg/$fil" incr aant } putquick "NOTICE $nick :===Total of $aant files===" cd $tdir } } |