blue orb !!??

Pagina: 1
Acties:

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
op mijn geforce2mx zit een heatsink,.....ik wil graag een blue orb hebben maar moet de heatsink er dan af of zet je die erop ??
en kan je met een blue orb nou echt meer clocken ??

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

De originele moet eraf.

En ja, als het goed is clock je hoger...

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Ik heb er een, en inderdaad kan ik hem een stuk hoger clocken, niet dat ik het verschil merk, maar toch. En daarnaast ziet het er gewoon mooi ui...

Insanus sum

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
is zown heatsink er moeilijk afsjorren ???

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Sommige mensen stoppen dat ding in een vacuum zakje en leggen de kaart in de vrieskist voor een uurtje. Het schijnt dat de lijm dan broos wordt en de sink er met relatief weinig geweld af te slopen is.

Je kan ook proberen gewoon met een dunne schroevendraaier en beperkt geweld de sink eraf te wippen.

Misschien is het zelfs mogelijk om de lijm een beetje met een mesje te bewerken....een scalpel zou wel een handig tweaker tooltje kunnen zijn!!!! >:)

Daarna die Blue orb met die dubbelzijdige tape die bij de orb zit vastplakken en mocht je geluk hebben en in de omgeving van Alkmaar wonen, dan mag je wel een beetje van mijn Artic Silver Thermal Adhesive gebruiken....dat spul plakt mega!!!! (dan geen tape nodig!)

Ik heb net de standaard koeler van mijn V7700 pure (GF2 GTS) gehaald en met die zilveren rotzooi die Blue Orb erop....scheelde bijna 5 graden!! Ik heb hem nog steeds op de 220 staan ipv 200.....geheugen is de bottleneck! Dat wil echt niet harder dan 400! Staat wel mooi en koeler is beter voor de kaart!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

De beste manier om dit te doen is met een platte schroevendraaier. Het is verstandig om tussen de schroevendraaier en de printplaat een plastic pasje (lang leve de credit card >:))
zo beschadig je video kaart niet.
Pagina: 1