Toon posts:

P4P800-X + pentium 3,2 800fsb prescott

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He,

Ik heb een klein probleempje, mijn pentium 3,2 800 fsb wil zonder overclocking te gebruiken maximaal op 2,8 Gh draaien, terwijl dit volgens mij standaard hoger moet liggen. Ik heb heel mijn bios doorgezocht voor settings ( p4p800 zou deze processor volledig moeten ondersteunen volgens asus) maar niks gevonden wat helpt. Iemand die ik gesproken heb zei dat waarschijnlijk mijn multiplier te laag stond, dus dacht ik dat te veranderen maar die optie kom ik niet tegen in bios, zelfs niet als ik hem tot de nieuwste versie heb geupdate.
Heeft iemand een idee hoe ik het probleem kan verhelpen en hem toch op 3,2 Gh kan laten lopen zonder hem te overclocken. Alvast bedankt.

Max

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Is ie nieuw? misschien heb je de verkeerde proc gekregen.

Verwijderd

Heb je de nieuwste BIOS al ?

Anders zou ik daar even naar kijken op de ASUS site...

Wel voorzichtig zijn als je het nog nooit eerder gedaan hebt...!!!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

download even Cpu-z, daarmee kan je precies zien welke processor je hebt en welke multiplier instellingen toegepast zijn zoals FSB etc. Als nou blijkt dat je de verkeerde processor hebt kan je teruggaan naar de winkel, zoniet dan heb ik eigenlijk geen idee wat er aan de hand is behalve dat er een optie in de bios verkeerd staat.

[ Voor 45% gewijzigd door gws24 op 10-05-2005 18:38 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:51
Je hebt voor deze cpu minimaal bios versie 1003 nodig, dus check dit eerst even.