Toon posts:

Account upgrade ongedaan maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een account bij Yourhosting.nl, en aangezien de webspace van 50 mB bijna op was, wilde ik het account opwaarderen naar een pakket met 100 mB.

Hier heb ik een e-mail voor gestuurd, en de opwaardering is uitgevoerd.
so far so good...

Vlak na de opwaardering kijk ik op de site van Yourhosting, gaan ze de pakketten allemaal opwaarderen (zonder prijs verhoging), dus het oude pakket krijgt nu ineens 100 mB voor hetzelfde geld. Had ik nu een paar dagen gewacht, zou ik automatisch naar meer webspace gaan.

Dus ik een e-mail sturen, en nu wil Yourhosting niets weten van het terugdraaien van mijn opwaardering.
Nu weet ik uit het consumentenrecht dat je bij een aankoop van iets binnen 8 dagen de aankoop zonder reden ongedaan kan maken. Maar geldt dat ook voor een opwaardering van een account?

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Volgens mij heb je in dit geval nergens recht op, maar het is ongelooflijk flauw van yourhosting om hier moeilijk over te gaan doen. Deze actie hebben ze vast niet ín één dag genomen, dus ze wisten dat dit eraan zat te komen. Als ze dan een aanvraag van je krijgen om de upgrade uit te voeren moet dit elkaar gekruist hebben. Erg kinderachtig om hier moeilijk over te gaan doen.

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Ik heb even gezocht en kwam dit tegen: http://www.staiksterk.nl/...naankoopthuiswinkelen.htm
Ik weet niet zeker of het uitbreiden van een bestaan contract hier ook onder valt, maar dan zou je dus wel het recht hebben om dit ongedaan te maken.

Overigens wel erg zielig van Yourhosting.nl dat ze dit niet terug willen draaien. Schijnbaar liever een paar euro meer op jaarbasis dan een tevreden klant....

edit: Wat staat er hierover bij hun algemene voorwaarden? Niet iets waar je wat mee kunt?

[ Voor 10% gewijzigd door arnax op 10-05-2005 19:04 ]