Toon posts:

[XP] Toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oi,

Nah ik heb dus overal gezocht voor probleem met me toetsenboord...
Bij het zoeken naar oplossingen zou die niet op nederlands staan (tis nederlandse windows) maar dat was dus niet zo....

Het is een asus laptop, dus met zo geintregeerd toetsenboord ....
Het probleem is dus dat wanneer ik bijvoorbeeld M indruk een 0 verschijnt en zo gaat dat nog wel door, overigens NIET bij alle letters zijn er maar een paar....

Iemand die mij aub kan helpen want ik wordt egt hopeloos hiervan! :(

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:47

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zet de numlock eens uit :) Op een notebook toetsenbord zit het numerieke gedeelte op een aantal toetsen met een dubbele functie. Zo in de M dus ook een 0, en de J bijv een 1.
Via een toetscombinatie als Fn-Numlock ofzo kan je de numlock uitzetten.

offtopic:
en check je spelling volgende keer ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

offtopic:
Het is toetsenbord ipv toetsenboord
;) :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Sorry guys, maar ik had net een nieuwe game gekocht en wilde het gaan spelen maar dat ging nu mooi niet... maar HARSTIKKE bedankt :d

't werkt weer toppie, ik blijf gelijk overal af op deze laptop want bevalt me echt niet zo'n laptop :p

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik pas nog even het tikfoutje in de titel aan. Zou je de volgende keer zelf iets meer onderzoek willen doen, en je post voordat je 'm neerzet nog even willen controleren op spel- en taalfouten? Dat leest namelijk wat makkelijker :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters