Toon posts:

[Aanbieding] Pc-pro's iPod 6 GB

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mega aanbieding

Een (tijdelijk alleen blauwe) iPod 6 GB voor €119 mag gerust een mega aanbieding genoemd worden. Sterker nog, het is zo goedkoop dat het bij mij lichte wantrouwen op wekt. Heeft iemand ervaring met pc pro? Het ziet er allemaal in orde uit, ook op de site, maar in de shop survey was geen beoordeling te vinden en google gaf ook niet de gewenste resultaten.

Als het allemaal in orde is, dan lijkt het me duidelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Daar is een topic over op MacOSX.nl. Dus of het betrouwbaar is, kun je daar beetje vandaan scoren :)

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 22:02
Ik heb daar op MacOSX.nl ook al gepost.. het betreft trouwens niet alleen de iPod Mini 6GB (Blauw en Zilver) maar ook de iPod 4G 20GB, voor €169!!

Vrijdag stond er ook al een draadje over deze shop in SG, alleen is deze dichtgegooid.

Eigenlijk is de enige reden van wantrouwen de enorm lage prijs van de iPods. De onderneming zegt zelf een enorme partij iPods opgekocht te hebben uit een faillisement van een Duits bedrijf, dan zou het toch best kunnen. Ze willen met deze mega-aanbieding goede naamsbekendheid werven. Echter werkt het op deze manier misschien juist verkeerdom, veel mensen wantrouwen de zaak nu. Echter blijkt uit diverse emails van mensen dat de onderneming goede bedoelingen heeft..

Vooralsnog lijkt het toch nog een goede onderneming aangezien nog niemand iets oneerlijks heeft aangetroffen. Weliswaar is er een week wachttijd op de spelers inmiddels, maar dat vind ik niet gek want het loopt er storm denk ik.

Er zijn al veel meer topics te vinden op verschillende fora (geen zin om links te geven maar ik heb gezien: Radar, MacOSX.nl, MacFreaks, VPRO.nl), en daar hebben best wel wat mensen wat besteld. Zodra een van hen de spullen binnenkrijgt, ga ik ook zeker een iPod bestellen. Misschien zelfs wel eerder, aangezien de aanbiedingen zijn "zolang de voorraad strekt".

[ Voor 10% gewijzigd door HyperioN op 10-05-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor zover ik weet, is dit de enige winkel die zo goedkoop iPods aanbied.
Als de prijzen die die winkel hanteert, mogelijk zouden zijn geweest, waarom zijn er dan geen meer shops die iPods zo goedkoop, of in ieder geval met prijzen die in de buurt zitten aan te bieden?
Ik vertrouw het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Blijft vaag als je de shopsurvey ziet: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen deze iPods makkelijk voor meer kwijt. Kijk maar eens naar 2e handse. Ze gaan toch niet minder verdienen als ze meer kunnen krijgen ervoor?

Zoals de persoon op Macosx.nl al zegt?: "If it looks too good to be true, it is too to true".

Ik zou het niet aanraden. Better safe than sorry.

Al zou ik het natuurlijk niet erg vinden voor de prijs. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 22:04
Tis jammer dat ze willen dat je vooruitbetaalt, als ze bijvoorbeeld zouden verzenden onder rembours, dan kun je het risico misschien wel nemen...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

GoldieLox schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:40:
Tis jammer dat ze willen dat je vooruitbetaalt, als ze bijvoorbeeld zouden verzenden onder rembours, dan kun je het risico misschien wel nemen...
Lees het draadje op macosx.nl ook eens ;) ... onder rembours bestellen kan dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 22:02
RoD schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:27:
Voor zover ik weet, is dit de enige winkel die zo goedkoop iPods aanbied.
Als de prijzen die die winkel hanteert, mogelijk zouden zijn geweest, waarom zijn er dan geen meer shops die iPods zo goedkoop, of in ieder geval met prijzen die in de buurt zitten aan te bieden?
Ik vertrouw het niet.
De shop is pas een paar weken jong, en wil dus met deze actie naamsbekendheid werven. Ze schijnen een flinke portie iPods opgekocht te hebben uit een faillisement van een bedrijf uit Duitsland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 19:23
Hm, ik heb er wel interesse in.. Alleen als ik het hier zo lees kan ik het beter niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Het lijkt me geen goed idee om voor iedere aanbieding een topic te openen hier in Apple talk. Als je je twijfels hebt over de betrouwbaarheid van een shop, hebben we daar de Tweakers.net Shop Survey voor :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.