Toon posts:

Iceberg IB-60 cpu cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na lang zoeken heb ik eindelijk de url van die iceberg koelers gevonden (www.iceberg.to).
Volgens eerdere postings hier op GOT zijn deze koelers wel goed en erg belangrijk, geluidsarm. De IB-60 wordt door een aantal zaken verkocht maar staat niet op de iceberg site :? Het is volgens mij een orb achtige koeler. Heeft iemand deze toevallig in z'n systeem hangen ? Zo ja, ben je er tevreden over of kan ik beter een andere kopen ? Echt duur is niet. Ow, ik wil 'm trouwens op een duron 750 plakken en die flink overklokken :9

SnipeZ

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Ik ga em als het goed is vanavond op mijn tbird 900@1000 zetten. Ik heb nu een spire 5D21B3 Volgens Funprice is de IB-60 beter dan de coolermaster dp5-6h51. Deze laatste verkopen ze ook. funprice groningen heeft em. Hij staat niet op de site.

Dit zijn de specs die ik van ze gehad heb:

Fan dimensions: 50x50x25 mm
Rated voltage: 12v dc
Starting voltage :7.0v dc
Rated speed :5500 rpm
Max airflow: 25.45 cfm
Max static pressure: 6.2 mm H2O
Noise level 29 dBA
Locked protection: 72 hours
Input power: 2.16w
Lifetime: 50000 hours
Deze koeler beschikt over een hoge kwaliteit ventilator welke kogelgelagerd
is.
dit reduceert het geluid en verlengt de levensduur aanzienlijk. De hoogte
van het koelelement is 40mm.
Geschikt voor AMD Duron en Athlon Thunderbird CPU'S UL/CSA/TUV/CE
goedgekeurd.

Wreckerrm

Verwijderd

Topicstarter
29 dBA is niet al te veel herrie als je 'm vergelijkt met de GlobalWin FOP-38 die zo rond de 46.5 dBA zit :) Kan ik tenminste rustig :Z als ik 's nachts download.
Vreet niet al te veel power zo te zien en een 40mm heatsink is groot genoeg denk ik zo.

Bedankt voor de info, denk dat ik deze neem ipv van een coolermaster.

Lijkt me een cool 8-) ding