Toon posts:

Wie heeft hier voor mij een raad voor een goed VideoKaart ?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Beste Mensen :)

Ik wil een Pc gaan bouwen ik heb hier een goede Videokaart nodig de prijs maakt mij nie uit alleen als het de nieuwest en de beste is ik heb zelf gekeken en ik kwam er tussen paar dingen te zitten namelijk

: XFX GeForce 6800 Ultra 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI), PVT45FUD
Asus Extreme N6800 Ultra 256 MB 1100 Mhz
Asus GeForce 6800 256MB, V9999 Ultra Deluxe
ATi Radeon X Serie / Asus Radeon X800 XT PE 256MB DDR3 (PCI-E, 2x DVI), Extreme AX800XT PE/2DHTV

maar ik weet zelf niet wat beter is ASUS of XFX hier uit polls blijkt XFX maar.. ik weet niet misschien weten jullie hier meer wat over en hebben wat tips voor mij :)

Ps. Als er andere betere Videokarten zijn zijn aanraders altijd welkom

Alvast Bedankt _/-\o_

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:00
als prijs niet uitmaakt zou je kunnen kijken naar sli 6800 (gt/ultra) of x850xt pe 8)

Specs

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Koop de duurste :+

Maar ehm... denk niet dat dit topic gaat overleven. Er zijn bergen topics, reviews etc. te vinden waarmee je kunt beslissen wat je wil kopen. Daarnaast zit je tekstje vol met spel- en tikfouten wat het lastig te lezen maakt.

En waarom geen X850XT PE?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kijk anders een op tom's hardware guide die hebben mooie grafieken van welke kaart het snelste is, en volgens mij is dat op dit moment de ATI X850XT

dus als geld niet uitmaakt zou ik voor die kaart gaan :)

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-08 13:31
als geld niet uit maakt dus 2 6800GT's/ Ultra's in SLI verslaan die X850XT cker wel

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Verwijderd

bewezen is dat 2 GT`s niet veel beter presteren als 1 ultra, dus :

1 Ultra of 1 GT of 2 ultra`s , nooit 2 GT`s nemen dit kost teveel geld tegen de prestraties die je krijgt, verder voor het merk moet je het forum doorlopen wat de beste ervaringen zijn

Verwijderd

haha 2x 6800GT verslaat geen 1x Ultra? je bedoelt cker 2x 6600GT

maar ik zou nog wachten (heel misschien op de r520) maar zeker op de G70 :), die ga ik zeker halen :D. maar anders zou ikk voor een 2x 6800GT of ultra gaan, je hebt al een goede 6800GT voor 289 euro (de Club3d) er gaat wel een thread over

veel succes met je keuze ;)

Verwijderd

Topicstarter
nou uuh ff over de replay van rb338 sorry voor de typ fouten ik denk dat je me dat kwalijk kan nemen en verder juh.. je weet wat ik bedoel k heb zelf idd wat jullie al zeggen de pricewatch en de reviews gezien en gelezen maar ik dacht ik maak een topic dan zie ik de meningen van andere ik zit nu te kijken en ik zit te denken over
nVidia GeForce 6 Serie / XFX GeForce 6800 Ultra 512MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI), PVT45FYDF7 die kost rond de 736 euro en ik zit te denken of ik die zou nemen ik zie dat het 6800 ultra is en 512 MB is dus beter dan die adnere 6800 ultra's die maar 256 mb zijn ... wat zeggen jullie ervan ?

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:52:
haha 2x 6800GT verslaat geen 1x Ultra? je bedoelt cker 2x 6600GT

maar ik zou nog wachten (heel misschien op de r520) maar zeker op de G70 :), die ga ik zeker halen :D. maar anders zou ikk voor een 2x 6800GT of ultra gaan, je hebt al een goede 6800GT voor 289 euro (de Club3d) er gaat wel een thread over

veel succes met je keuze ;)
die Club3d is bij alternate uitverkocht (staat niet op site maar is wel zo) en die is APG dus kan geen SLI

@ TS

die 512 MB moet je niet kopen, dat is echt niet nodig, als je SLI wilt moet je 2X ultra gezien jouw budget,
Geen SLI? => een X850XT PE

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

Kwa rekenkracht is die 6800ultra precies hetzelfde als de 256Mb versie. Ik zou zelf een 256 MB versie nemen omdat 512 Mb echt zware overkill is. Geen een spel gebruik dat op dit moment. Er is slechts 1 uitzondering. Doom3. Die heeft 500 mb aan texture geheugen nodig op ultra details. Bovendien kan je met die 6800ultra heel veel op AA en AF spelen. Toch zal ik het je afraden aangezien de prijs vreselijk hoog is. Koop een 256Mb 6800ultra, een x850xt(preferatie van mij). Als je toch per se een 512 kaartje wil kan je beter wachten op de volgende generatie GPUs. Die zullen wat meer van die 512 mb gebruik gaan maken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 11:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

^^

Dit staat niet voor het niets bovenaan het subforum.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.