Toon posts:

[Davi Factuur] Hoe wachtwoord omzeilen / achterhalen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een beetje rond gezocht maar kon op verschillende forums geen antwoord vinden.

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel:
Iemand heeft mij gevraagt of ik zijn davi-factuur wachtwoord eruit wil slopen aangezien hij deze vergeten is.
Nu is het mij al gelukt om de databases wachtwoord vrij te krijgen, maar het programma zelf vraagt nog steeds om een wachtwoord.
Het is een oudere davi-factuur op een evenoude windows doos. Davi-factuur 2000, en windows 98.

Ook een belletje met de helpdesk biedt geen oplossing. "Op dit product geven wij geen ondersteuning meer."

Hoe sloop ik het wachtwoord er uit? Iemand die dat vroeger al eens heeft gedaan bij davi-producten?

Bedankt,

Joord

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik weet niet wat voor database het is, maar als het een oracle-DB en de gebruikerswachtwoorden worden in de DB opgeslagen, weet ik evt wel een tructje voor je :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij heeft Davi zijn eigen db formaat; evenwel is deze vraag dusdanig dubieus dat we hem liever niet zien op GoT :) Als je er niet uitkomt met Davi dan komen wij er ook niet uit :)

En weer open. Davi gebruikt een Access97 database die dus wel open is; alleen Davi levert nu nog problemen op met een wachtwoordvraag. Alleen inhoudelijke reacties graag :) Je krijgt van mij nog een gratis topictitel verandering; let hier in het vervolg zelf ook even op.

Davi vactuur > [Davi Factuur] Hoe wachtwoord omzeilen / achterhalen? *

[ Voor 54% gewijzigd door Spider.007 op 10-05-2005 19:23 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate