Toon posts:

Help! Digitale camera max rond €600,- geschikt voor disco's

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een digitale camera die dus zeer geschikt is voor het maken van foto's als het gaat om het maken van foto's bij grote feesten en drive in shows. De enige 2 eisen die ik eraan stel zijn : prijs maximaal rond de 600 euro en hij moet echt in je zakken kunnen passen.
(Video opname 30fps 640x480 zou misschien ook wel interessant zijn)

Ik ben al naar verschillende foto zaken geweest maar ik ben er niet veel wijzer van geworden.
Ook heb ik zitten rondneuzen op dpreview maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

groeten Joey

Verwijderd

Canon Powershot A95 is ideaal voor jouw :)

Verwijderd

Klikkerdeklik. Met mogelijkheden tot iso1600! Klein en compact (itt de A95 een echt broekzakformaat), groot LCD en goede filmfunctie.

Verwijderd

Topicstarter
Hardstikke bedankt voor de snelle reacties! Die F10 lijkt mij zelf ook wel wat, ik ga er verder over zoeken op internet bedankt!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Let wel op dat ISO 1600 er niet geweldig uit ziet, 't is een noodoplossing momenteel, maar ik moet zeggen dat het voor een compactcam er errug goed uitziet :)

Wat je ook niet moet vergeten is dat zo'n cam ook een beetje fatsoenlijk moet kunnen focussen in het donker, anders is je ISO wel lekker hoog en je sluitertijd dus lekker kort, maar een scherpe foto krijg je er alsnog niet uit.

Edit: Ik zie op dpreview in de conclusie dat AF best goed is, dus dat komt wel goed :)

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 10-05-2005 17:45 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Graag gedaan ;) Wel een beetje meer vertrouwen in een advies van een verkoper van dergelijke apparatuur he Grrrrrrene! ;)

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02 20:02

Impry

Rallymedia.nl

Grrrrrene schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:40:
Let wel op dat ISO 1600 er niet geweldig uit ziet, 't is een noodoplossing momenteel, maar ik moet zeggen dat het voor een compactcam er errug goed uitziet :)
http://img2.dpreview.com/...mf10_samples/dscf0139.jpg
Focal len: 36 mm, Shutter: 1/34 sec, Aperture: F2.8, Meter: 4 EV, ISO 1600

Ik vind het erg wel aardig uitzien voor ISO 1600.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:32:
Hardstikke bedankt voor de snelle reacties! Die F10 lijkt mij zelf ook wel wat, ik ga er verder over zoeken op internet bedankt!
Volgende keer mag je best eerst zelf zoeken, dat is namelijk wel de bedoeling hier op het forum: daarnaast hebben we in FG al verschillende topics voor cams die in een bepaald budget passen :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.