Toon posts:

[MCE 2005] Hoe WebGuide2 draaiende krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik probeer al een geruime tijd WebGuide2 voor XP MCE2005 te installeren... Maar het lukt me maar niet.

Mijn vraag is hier of het al iemand gelukt is en evt. wat zijn werkwijze was.

De foutmelding die ik krijg na het intloggen via de webbrowser is:
Method not found: Void ehiProxy.RecordingEventsMediatorClass.GetState(ehiProxy.DVRSTATE ByRef, Int32 ByRef, ehiProxy.RECERR ByRef, System.String ByRef, Int32 ByRef, Int32 ByRef, System.DateTime ByRef, System.DateTime ByRef).

Thnx!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Krijg je ook errors in de event logs op je mediacenter? Wat heb je over die meldingen al kunnen vinden? Wat heb je allemaal al geprobeerd? Het is hier op GoT erg belangrijk dat je je bevindingen zo uitgebreid mogelijk vermeldt in de topicstart. Lees daarover Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door.

Ik verplaats even je topic, aangezien Media Center 2005 een besturingssysteem is:
Software Algemeen > Windows Operating Systems

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• saftaplan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik heb altijd een zekere Webguide2.dll moeten vervangen (in Inetpub\wwwroot\enz.) vooraleer ik Webguide2 werkende kreeg, anders kreeg ik altijd foutmeldingen. Misschien helpt het, maar kheb echt geen flauw idee waar ik die DLL vandaan heb gehaald. Heb je thegreenbutton.com al ondersteboven gezocht?

Verwijderd

Topicstarter
Idd, dat was het bij mij dus ook !!! WebGuide2 werkt nu...

Maar het zou niet raar of er is nog een raar fenomeen... Alle programma's worden 2x in de Guide weergegevens (zelfde uren enzo).

Weet iemand waar het kan aan liggen?

Thnx!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een fix voor het probleem gevonden op TheGreenButton.

Voor meer info:
http://www.thegreenbutton.com/community/shwmessage.aspx?forumid=27&messageid=104771