Probleem
• Suitcase start op bij boot
• Er is niks meer met het systeem te doen
• Alle menu items tonen niets (as in, geen tekst), maar rollen wel helemaal uit naar de onderkant van het scherm
• Finder e.d. is niets mee te beginnen
Zodra ik Suitcase quit (een instinctieve appeltje-Q that is), komt wel de Finder naar voren, maar die restart steeds.
In principe kan ik nu niets met het systeem doen.
Mogelijke oorzaak
Een maatje van mij heeft (naar eigen zeggen) het volgende gedaan:
Een x aantal fonts uit zijn systeem map verwijderd. Vervolgens een reboot, en nu doet bovenstaand probleem zich voor.
Specs(uit mijn hoofd)
• Suitcase: X (?, de eerste met volgens mij 1 patch, dus 10.1 oid) 11.0.2(E)
Reeds geprobeerd
Niet veel, alleen zonder extensies opgestart. Meer kan ik niet doen volgens mij.
Mogelijke oplossingen
• Een complete reinstall, maar persoonlijk vind ik dat een erg heftige oplossing.
• Als ik met de originele CD's een systeemherstel uitvoer, zijn dan alle reeds geinstalleerde programma's behouden?
Heeft iemand anders een briljante ingeving?
• Suitcase start op bij boot
• Er is niks meer met het systeem te doen
• Alle menu items tonen niets (as in, geen tekst), maar rollen wel helemaal uit naar de onderkant van het scherm
• Finder e.d. is niets mee te beginnen
Zodra ik Suitcase quit (een instinctieve appeltje-Q that is), komt wel de Finder naar voren, maar die restart steeds.
In principe kan ik nu niets met het systeem doen.
Mogelijke oorzaak
Een maatje van mij heeft (naar eigen zeggen) het volgende gedaan:
Een x aantal fonts uit zijn systeem map verwijderd. Vervolgens een reboot, en nu doet bovenstaand probleem zich voor.
Specs(uit mijn hoofd)
• Suitcase: X (?, de eerste met volgens mij 1 patch, dus 10.1 oid) 11.0.2(E)
Reeds geprobeerd
Niet veel, alleen zonder extensies opgestart. Meer kan ik niet doen volgens mij.
Mogelijke oplossingen
• Een complete reinstall, maar persoonlijk vind ik dat een erg heftige oplossing.
• Als ik met de originele CD's een systeemherstel uitvoer, zijn dan alle reeds geinstalleerde programma's behouden?
Heeft iemand anders een briljante ingeving?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored