hallo,
Ben nu al een tijdje aan het zoeken op google en de verschillende javascript pagina's maar ik kan niks vinden over het volgende probleem.
Ik voeg rijen toe aan een formulier maar als ik wal waarden geef aan de formulier elementen dan worden deze bij het drukken op de link "extra rij" gereset in firefox. in IE heb ik het probleem niet.In de var $row zitten de formulier elementen
Hieronder de div waar de "html" in wordt gezet.
Weet iemand wat ik kan doen aan het resetten van de formulier waarden na het klikken op "extra rij"
Alvast bedankt voor enige info!!
Ben nu al een tijdje aan het zoeken op google en de verschillende javascript pagina's maar ik kan niks vinden over het volgende probleem.
Ik voeg rijen toe aan een formulier maar als ik wal waarden geef aan de formulier elementen dan worden deze bij het drukken op de link "extra rij" gereset in firefox. in IE heb ik het probleem niet.In de var $row zitten de formulier elementen
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <script> function klikker(){ var d = new Date() var ID = '' + d.getDate()+d.getMonth() +1+d.getFullYear()+d.getHours()+d.getMinutes()+d.getSeconds(); document.getElementById('mydiv').innerHTML = document.getElementById('mydiv').innerHTML +'<div id="'+ID+'"><?php echo $row; ?> <input type = "button" value = "Remove" onclick = "javascrip:remover('+ID+');"></div>' } function remover(id){ document.getElementById(id).innerHTML = '' } </script> |
Hieronder de div waar de "html" in wordt gezet.
HTML:
1
2
3
4
5
| <div id="mydiv"> <?php echo $row; ?> </div><br> <a href="#" onClick="javascrip:klikker();">extra rij</a> |
Weet iemand wat ik kan doen aan het resetten van de formulier waarden na het klikken op "extra rij"
Alvast bedankt voor enige info!!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 14:59 ]