Hoi.
Ik zit met het volgende.
Ik heb hier voor men neus een HP t5700 staan met windows Xp embedded erop.
Nu staan daar standaard user op en user groups zoals administrators.
Wanneer ik een nieuwe gebruiker aan wil maken lukt dat en wanneer ik deze nieuwe gebruiker lid maak van de groep administrators gaat dat ook.
Echter wanneer ik LOKAAL inlog op de Thinclient onder de naam van de nieuwe gebruiker die administrator recht behoort te hebben.
Krijg ik gewoon een normaal kaal inlog scherm te zien wanneer ik inlog zie ik dat ik helmaal niets meer kan dan een normale user.
Erg vreemd heb al verschillende malen gekeken of de nieuwe gebruiker wel juist lid gemaakt is en dat klopt.
Ik heb zelfs de helpdesk van HP gebelt 09001170000 optie 1 optie 2 optie 1 .
En zelfs hun konden geen verklaring geven.
Wat doe ik verkeerd help
Ik zit met het volgende.
Ik heb hier voor men neus een HP t5700 staan met windows Xp embedded erop.
Nu staan daar standaard user op en user groups zoals administrators.
Wanneer ik een nieuwe gebruiker aan wil maken lukt dat en wanneer ik deze nieuwe gebruiker lid maak van de groep administrators gaat dat ook.
Echter wanneer ik LOKAAL inlog op de Thinclient onder de naam van de nieuwe gebruiker die administrator recht behoort te hebben.
Krijg ik gewoon een normaal kaal inlog scherm te zien wanneer ik inlog zie ik dat ik helmaal niets meer kan dan een normale user.
Erg vreemd heb al verschillende malen gekeken of de nieuwe gebruiker wel juist lid gemaakt is en dat klopt.
Ik heb zelfs de helpdesk van HP gebelt 09001170000 optie 1 optie 2 optie 1 .
En zelfs hun konden geen verklaring geven.
Wat doe ik verkeerd help
MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb