Toon posts:

genept met processor?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb laatst p3 800(133) gekocht bij thuiskomst op mobo geplaatst en ingesteld op 133mhz start die niet op (op 100mhz wel)

weet iemand hoe ik kan zien of het wel een 133 mhz processor is??

:?:?:?:?

Verwijderd

Zet eens op automatisch en kijk wat je dan krijgt. Wat jij hebt gedaan zijn waarschijnlijk geheugeninstellingen.

Correct me if I'm wrong.

Verwijderd

Als ie bij 100Mhz opstart en het is een 800Mhz dan heb je een 100Mhz Fsb processor..
Hij moet automatisch dan 100Mhz Fsb pakken,
Dus ik denk dat als je een 133Mhz Fsb Piii800 wilde dat je dan genaaid bent, maar wees blij dat je 100Mhz versie hebt, die klokt nl, wat beter over dan de 133Mhz

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:32

Sjod

Ik ben goed luisterend

Als er P3E opstaat heeft hij een FSB van 100mhz
Als er P3EB staat heeft hij een FSB van 133Mhz

Verwijderd

Topicstarter
denk het wel maar het vreemde is dat ik em ook nog een tijdje op een A-Open AX64pro heb gehad en daar pakte hij wel 133

maar qua overklokken heb je wel gelijk dat heb ik al meer gehoord

volgens revieuws tot 960 zonder problemen maar ik krijg em niet verder dan 920:'(

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Kan heeeeel goed een geheugenprobleempje zijn.......
Ik had pas een reepje geheugen wat op 133 MHz draaide... ik plugde er een ander reepje 133 van een ander merk bij... maar m'n bak wilde alleen nog draaien op 100 MHz.... wellicht dat een vergelijkbare situatie optreedt met een processor in combinatie met een bepaald type geheugen...... (zit immers ook geheugen op een processor) :?
Pagina: 1