Toon posts:

Abit KT7A of Asus A7V133 ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand van jullie misschien wanneer ik de Abit KT7A in NL kan kopen? of zal ik toch maar niet wachten en ASUS A7V133 kopen??
of nog gekker gemaakt, zal ik een DDR mobo kopen? bijv. ASUS A7M266 (die is al te koop daarom, maar 'k weet nog niet of het zo goed is om een DDR mobo te kopen, vooral in z'n eerste stadiums...)

Verwijderd

ehh je hebt mijn USER ICON gejat man...
kan niet he!!!!

koop gelijk die DDR dan heb je meteen het nieuwste :)

Verwijderd

Geen van allen, zinloze geldverspillen zolang er nog geen processors voor zijn, die echt die hogere FSB gebruiken..

en als je het doet dan wens ik je veel plezier met 4 procent snelheids toename.!!!

Verwijderd

Ja Hallo hij wil nieuwe computer kopen zonder mobo kom je toch nergens ofwel
uhhh denk beetje na vordat je iets plaatst :)

Verwijderd

wanneer komt dat mobo met amd760 chip van ABIT op de mark, met raid etc etc.

Verwijderd

Topicstarter
jongens jongens toch.....
wat zijn jullie allemaal toch behulpzaam zeg!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Helppppppppppppp, ik weet het nu echt niet meer, zoveel gelezen enzo maar toch weet ik het nog niet... wordt het nou Abit KT7A of Asus A7V133 ?????

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

a7v133... kun je nu gewoon alles op zetten hoor...

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

Topicstarter
mag ik ook vragen waarom de A7V133 dan???

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Is namelijk wel fl 100,- duurder die Asus en de laatste test met DDR was nu ook weer niet victory. Ik ben nu opzoek naar de ABIT KT7A in Nederland.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me ook wel vet mobo, maar kan nou echt niemand mij de verschillen aangeven tussen die twee? ( ik bedoel dus niet de prijs alleen en ook niet de chipsets want die zijn hetzelfde, maar vooral de overclockbaarheid van die twee (in bios allebei) welke beter is... )

Verwijderd

De abit kt7a raid, is eind deze maand uit in nederland. Ik vind de abit zelf wel beter, vooral omdat je nog een isa slot hebt en een exta pci slot krijgt. Bij asus krijg je ipv isa een amr slot(daar heb je als tweaker geen fuck aan). Verder maakt het niet zoveel uit, overklokken gaat perfect bij beide mobo's via bios. Het is een beetje van welk merk vind jij zelf lekker om mee te werken. Kijk maar anders welke goedkoper is.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb toch gehoord dat de abit betere bios opties heeft of is dat niet zo?

Verwijderd

Abit. En als je hem hebt, zeg het dan ff. Ik wil er ook een.

Voordelen ABIT tov. ASUS:
6 PCI ipv. 5 PCI
1 ISA ipv. 0 ISA
Waarschijnlijk goedkoper
RAID controller (als je dat koopt natuurlijk)

Nadelen: Geen AGP Pro en CNR, maar welke oen gebruikt dat?

O, ja. En sommigen beweren dat de ASUS sneller is. Ik heb nog geen concrete resultaten gezien, en als ehet al zo is zijn de verschillen miniem

Verwijderd

zo ff irritant doen

Verwijderd

Topicstarter
helppppppppppppppppp

Verwijderd

KT7A is al de koop (bij Space Promotions geloof ik).

Verwijderd

Neem de Abit..behalve als je niet mbv bios wilt overklokken maar met jumpertjes cq switches of je een gigantisch hekel hebt aan ISA, neem dan een Asus

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mij lijkt de Abit ook beter, daar niet van, maar wat heb je tegenwoordig nou nog aan een isa-slot? Bijv. pci-netwerkkaartjes kosten ook niks :?
Pagina: 1