[XP] "start"--> "afsluiten" reageert niet, rest wel *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een windows xp machine. legale windows met service pack 2 erop. nu heb ik 2 problemen. 1 is dat al ik start druk en dan op afluiten er een zandloper komt maar afsluiten doet hij niet. dus ik proberen via alt, ctrl delete dan in taakmanager de optie afsluiten selecteren. dan begint hij wel met afsluiten maar blijft hij hangen op "windows afsluiten" nu dacht ik dan doe ik de windows update om te kijken of dat werkt, maar daar kom ik niet op. geeft een foutmelding. opgezocht wat dat was en moest de cookies, bestanden en geschiedenis weghalen. helaas nog steeds het zelfde probleem,
vreemde is dat ook met een harde reset. (power ingedrukt houden) de pc heel netjes opstart en alles werkt prima. kan hem de hele dag aan laten staan en gebruiken, maar bij afsluiten weer zelfde probleem. ook de update werkt nog steeds niet

iemand die mij kan helpen of weet hoe ik dit op moet lossen? heb de antispyware van microsoft al gedraaid, mcafee stinger tool ook al en als virus scanner heb ik een up to date antivirus van nortion die niets kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Titeledit, regeerd -> reageert en ik voeg het OS even toe, zie ook het WOS policy en alle andere titels in WOS :)

Error bij Windowsupdate: welke? En check natuurlijk Windows Operating Systems - FAQ even.

Afsluiten: Windows Operating Systems - FAQ + http://aumha.org/win5/a/shtdwnxp.htm levert niets op?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de error bij windows update is dat hij niet verder kan gaan. dan staat er zo een x.xxxxxx code achter. die code opgezocht en die zei dat ik alle history, cookies en bestanden moest verwijderen. dat gedaan maar helaas hielp dat niet. bedankt voor de aanpassing. hoop echt dat er iemand een oplossing heeft. heb uiteraard al gekeken in die topics, maar daar staat dit probleem helaas niet in