Toon posts:

[DVD] Andere ondertitelingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze vraag is vast al vaak een keer langs geweest, maar ik kan hem in de search niet terug vinden.

Ik heb van iemand de orginele DVD's van 24 Season 3 geleend, maar deze hebben alleen engelse audio/video tracks.

Nou heb ik van internet voor deze DVD NL ondertitelingen gedownload maar mijn vraag is met welk programma kan ik deze ondertitelingen bij de`ze DVD's afspelen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:47

janklp

FortyTwo Capital

Bs player moet dat toch kunnen? Kan in ieder geval met divx wel maar dacht dat het met dvd ook mogelijk moet zijn.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

toevallig al gekeken op http://www.doom9.net ? hier staat een hoop informatie op (als je het zelf wil branden dan).

[ Voor 18% gewijzigd door LoeiOrdinair op 11-05-2005 09:51 ]

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:00
Euhm wil je hem op dvdspeler afspelen ? zo ja, dan zou je je dvd opnieuw moeten autheren hiervoor. Maar als je die dvd's gewoon op pc wilt kijken is er geloof ik een plugin voor powerdvd die .srt of .sub ondertiteling bestanden kan lezen.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Topicstarter
Possible schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:53:
Euhm wil je hem op dvdspeler afspelen ? zo ja, dan zou je je dvd opnieuw moeten autheren hiervoor. Maar als je die dvd's gewoon op pc wilt kijken is er geloof ik een plugin voor powerdvd die .srt of .sub ondertiteling bestanden kan lezen.
Het liefst wil ik hem afspelen in een normale standalone DVD speler, maar ik heb hiervan een handleiding gezien en dat schrikt mij nogal af... wat een werk !
Ik zal eens kijken of het gewoon lukt met Media Player Classic en dan Subtitle laden.

Verwijderd

dit heeft wel erg weinig te maken met WOS (Operating Systems :) )
Tikje naar SA.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:10
MPC inderdaad...als dat niet werkt FFDshow installeren en even de configuratie openen, vinkje zetten bij Subtitle en de locatie van het subtitle bestand opgeven.

verder raad ik je DVDAuthorGUI aan... daarmee kan je een DVD maken met de dvd video en audio bestanden en ondertiteling... maar dan moet je wel eerst de video uit de dvd halen en de audio...
volgens mij kan je zelfs je originele menu behouden... kweet niet pcies...

anders DVDlab proberen, maar die is niet gratis.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:00
ga anders naar www.ondertitels.info , dan naar het forum, daar staan namelijk heel veel tutorials hoe je dvd's kan ondertitelen.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment volg ik deze handleiding:

http://www.videohelp.com/forum/viewtopic.php?t=219535

Alleen ik loop vast op het gedeelte waarbij je het SRT bestand moet toevoegen aan de film.
Normaal gesproken heeft 1 dvd waarschijnlijk 1 SRT bestand, maar de DVD die ik wil bewerken heb per DVD 4 SRT bestanden. Namelijk voor elke episode een.
Zover ik nu kan zien kan je alleen maar 1 SRT toevoegen.
Heeft iemand enig idee of ervaring met meerdere SRT bestanden?

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Met divx_g400 kan je een ondertitel onder een willekeurige overlay stream plakken, lijkt me dus prima geschikt om je DVD'tjes op je PC met de juiste overlay af te spelen in je favorite player.

Met subtitle workshop (freeware, geloof ik) Kan je SRT's aan elkaar plakken (en geloof ik uit elkaar plukken) of je indexes veranderen.

Met Ulead DVD workshop2 (trial op de ulead site, erg handig programma, alleen wel erg duur) kan je mpg/avi's en subtitles (wel even omzetten naar een speciaal formaat, kan ook met bovenstaande tool) samen tot aan een DVD verwerken.

[ Voor 57% gewijzigd door Luxx op 11-05-2005 19:39 . Reden: meer info nav reactie ;p ]

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

Topicstarter
Als je even terug leest in mijn vorige posts dan kon je zien dat ik hem graag wil afspelen op een normale standalone DVD speler. Dus dan gaat deze optie niet op
Pagina: 1