[Illustrator] Illustrator 10 en CS crashen

Pagina: 1
Acties:

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zit met het volgende,

Op mn stage werk ik met een PowerMac G4 op 1Ghz met 768 MB Ram en OSX 10.3.9

Ik werk met zowel Illustrator 10 als CS1, echter, beide programma's hebben de neiging te crashen (onverwachts te stoppen) als ik er in aan het werk ben. Dit is natuurlijk bloedirritant omdat ik natuurlijk niet om de halve minuut kan gaan saven (saven in AI op een 1Ghz gaat niet rap :/).

Ik had dit eerst de hele tijd met versie 10, toen ben ik maar overgestapt op CS omdat ik dacht dat het een bug was in 10, maar ook in CS heb ik hetzelfde probleem, het programma toont een strandbal, en valt dan opeens uit, met de melding "Illustrator is onverwachts gestopt."

Heeft iemand dit eerder gehad en opgelost?

[ Voor 3% gewijzigd door Matias op 10-05-2005 12:01 ]

Verwijderd

Heb je een legale versie? Indien niet -> cracks durven wel eens zulke dingen veroorzaken ;)

• Matias
  • Niet online
Vervelende is dus dat ik het had met de Legale AI10, en nu met de trial (29 days left) van AICS1, Tot op heden nog niks illegaals aan. :(

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 00:08

Nitai

Live the life you love.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Matias
  • Niet online
Tnx Nitai,

Ik heb inderdaad die stappen bekeken en heb nu mn fontmanangers uitgezet. Hopelijk geen crashes meer :D

Update: Het lag inderdaad aan Suitcase > Corrupt Lettertype,

Ik gebruik nu Apple's eigen fontmananger :Y)

[ Voor 33% gewijzigd door Matias op 10-05-2005 15:53 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:08
Suitcase levert ook "Fontdoctor" mee, hiermee kun je veel fonts correct repareren. Apple's eigen fontmanger heeft bijv. geen auto activatie, een klein missertje en reageert soms niet goed op alle soorten fonts. In suitcase zelf kun je ook een optie aanzetten "Scan before Preview" en bij het toevoegen, dit scheelt al een stuk.
Pagina: 1