[Polls] Mogelijkheid om vaker te stemmen

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08-2024

akakiwi

I believe in the ruling class.

Topicstarter
Hallo,

Er viel met net het volgende op:
Ik had begin deze week gestemd op de poll voor welke Officesoftware ik gebruik. Daarna kon ik aan die poll niet meer deelnemen (goed). ;)
Maar, nu heb ik net gestemd op de processor die ik gebruik in de poll bij het AMD bericht en nu kan ik weer gewoon stemmen in de Officesoftware poll. Dat heb ik dus even gedaan en toen bleek al wat ik verwachte. Ik kan weer stemmen in de poll bij het AMD bericht. 8)7
Lijkt er dus op dat het cookie maar 1 poll kan onthouden.

edit:

Ik werk op een W2K3 machine met Opera.
Versie gegevens:
Version 8.0
Build 7561
Platform Win32
System Windows NT 5.2

[ Voor 13% gewijzigd door akakiwi op 10-05-2005 11:54 ]

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik heb vandaag van pc gewisseld (school :)) en ik merkte hetzelfde alleen had ik niet op een andere poll gestemd, alleen op deze. Ik zou nu voor de derde keer kunnen stemmen :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
akakiwi schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:52:
Hallo,

Er viel met net het volgende op:
Ik had begin deze week gestemd op de poll voor welke Officesoftware ik gebruik. Daarna kon ik aan die poll niet meer deelnemen (goed). ;)
Maar, nu heb ik net gestemd op de processor die ik gebruik in de poll bij het AMD bericht en nu kan ik weer gewoon stemmen in de Officesoftware poll. Dat heb ik dus even gedaan en toen bleek al wat ik verwachte. Ik kan weer stemmen in de poll bij het AMD bericht. 8)7
Lijkt er dus op dat het cookie maar 1 poll kan onthouden.

edit:

Ik werk op een W2K3 machine met Opera.
Versie gegevens:
Version 8.0
Build 7561
Platform Win32
System Windows NT 5.2
Ik heb hier hetzelfde probleem, wanneer ik de ene poll invul wordt de andere weer gereset.

WinXP SP2
Firefox 1.03

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17

crisp

Devver

Pixelated

Cookie werd niet goed geupdate voor meerdere polls. Is inmiddels gefixed.
Dubbele stemmingen worden sowieso niet getelt omdat er ook nog een IP-check op zit.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.