Ben ik de enige die Myst (het origineel) wat tegen vond vallen? Ik heb er heel veel mensen hier en op andere plaatsen enthousiast over horen praten, dus ik had hem een weekje geleden voor een paar euro uit de budgetbak gehaald... Het verhaal was best interessant, maar vond ik niet heel vernieuwend of knap bedacht ofzo (dat had ik er nl. vrij vaak over gehoord), en het spel zelf vond ik vrij makkelijk (dezelfde avond in een uurtje of 5 voor ~80% uitgespeeld).
Wordt die moeilijkheidsgraad bij de rest van de spellen beter, of blijft het een serie die je puur om het interessante verhaal snel kan doorspelen?
Ohja, ook nog even een tip toevoegen: Toen ik een jaar of 10 werd kreeg ik voor mijn verjaardag Lost Eden. Extreem lineaire point-and-click adventure, met behoorlijk simpele puzzels, maar wel een grappig verhaal... heb hem na die eerste keer in de jaren daarna nog een keertje of 2-3 doorgespeeld (de laatste keer in 2 uur geloof ik

) om te kijken hoe het verhaal ookalweer ging.

Geen hoogstandje verder, maar gewoon wel leuk voor als je je een keer verveelt op een zondagmiddag ofzo.
Werkt niet onder WinXP trouwens, da's wel jammer...
[
Voor 32% gewijzigd door
Verwijderd op 17-06-2005 13:57
]