Toon posts:

Kan iemand mij aan de juiste software helpen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Reg. datum: 10 mei 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Cheers

Ik heb een vraag aan all of you

Ik heb nu dus een mooie lading digitale foto's maar wil deze afspeelbaar maken op mijn dvd speler, nu is dit opzich geen probleem echetr ik zoek een programma wat het volgende kan creeren

Ik wil dus eerst een opstartscherm te zien krijgen waar je kan kiezen wel foto boek je opent met een
voorbeelfoto erbij dus dat je bijv ziet

Kies uit de volgende foto albums

winter sport
(foto)
zomer vakantie
(foto)
verjaardag
(foto)

als je een van deze dan aanklikt dan krijg je dus een slideshow met verschillende fade's

tevens wil ik bij de main page en de verschillende foto boeken een mp3 kunnen plakken
wel de mogelijkheid om bij elk album een ander te doen dan.

Wie o Wie weet een programma wat dit voor elkaar krijgt of hoe ik dat voor elkaar krijg

--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op dinsdag 10 mei 2005 10:38
Acties:

Door: BalusC
Moderator PMG/OM
Xeon² + 8 * Atlas 15K
Bekijk myReact van BalusCBezoek homepage van BalusCBerichten: 44.537
Reg. datum: 01 juni 2001
zoeken bij google naar 'foto album dvd slide show'

Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt, voordat je een topic start. Én dat je duidelijk in je topicstart kenbaar maakt wát je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel verworpen met betrekking tot de software Dat zien we hier helaas niet terug. Aangezien dat in de strijd is met de Registratievoorwaarden, waarmee je je zojuist akkoord bent bevonden, gaat dit topic dicht.

en nu mijn reply !

Ik heb al vele malen gezocht op google, ilse en welke sear4ch engine ook, tevens meerdere share ware programma's geprobeerd en progjes gekocht,..( aanbiedingen)

Maar telkens zat er geen programma bij wat kon wat ik zocht. ik weet dat het er is want ik heb het ooit bij iemand gezien,..

En ik hoopte dus voor ik google en 40 programma;s installeer en uitprobeer dat er iemand is
die al zo'n progje kent en mij kan helpen. want ik dacht dat deze forums ook waren om elkaar te helpen O-)

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt, voordat je een topic start. Én dat je duidelijk in je topicstart kenbaar maakt wát je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel verworpen met betrekking tot de software Dat zien we hier helaas niet terug.
Ik zie dat nog steeds niet terug in je topicstart Lazovic73. Mensen zijn hier heus wel behulpzaam, maar als men met een aantal programma's aankomt waarvan je later zegt 'ja die heb ik al geprobeerd' dan schiet dat niet op.

Ga er dus alsjeblieft eerst echt zelf mee aan de gang, installeer en probeer die programma's, en als je er niet uit komt, post dan pas een nieuw topic met duidelijke uitleg waarom het niet lukt. Succes.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.