Hoi,
Ik heb de volgende situatie :
1x Win2k3 SBS
1x Win2k3 standaard
De standaard is tevens de domaincontroller. Ik was er al achter gekomen dat SBS niet tot zijn recht komt als deze geen domaincontroller is...(diverse functie's die niet werken enzo...) En officeel kun je SBS zelfs niet installeren. Maar goed, dat is via een omweg gelukt (al heeft het SBS nu totaal geen nut meer...
)
Verders draait alles naar behoren, behalve dat de SBS server elke maandag de volgende melding geeft :
Valt hier nog wat aan te doen, of moet de SBS domaincontroller worden..??
Ik heb de volgende situatie :
1x Win2k3 SBS
1x Win2k3 standaard
De standaard is tevens de domaincontroller. Ik was er al achter gekomen dat SBS niet tot zijn recht komt als deze geen domaincontroller is...(diverse functie's die niet werken enzo...) En officeel kun je SBS zelfs niet installeren. Maar goed, dat is via een omweg gelukt (al heeft het SBS nu totaal geen nut meer...
Verders draait alles naar behoren, behalve dat de SBS server elke maandag de volgende melding geeft :
de SBS is dus geen domeincontroller, maar gewoon lid van het domein. Ik vermoed dat dan het probleem is.Er zijn meerdere domeincontrollers met Windows Server 2003 voor Small Business Server in het domein aangetroffen. Deze computer wordt over 30 minuten afgesloten tenzij u alle andere computers uit het domein verwijderd.
SBCORE fout id 1012
Valt hier nog wat aan te doen, of moet de SBS domaincontroller worden..??