Ik heb een paar wekenterug mijn pc geformat en met nlite win XP er opnieuw opgezet (geen opties weggelaten ofzo)
Sindien heb ik het probleem dat mijn beide DVD drives DVD-roms niet meer perfect lezen. Het gebeurde eerst eigenlijk alleen bij films. Maar ik wilde vandaag LOTR:BFME weer installeren, en autorun wilde maar niet werken (het stond wel in de process manager, dus ik moest het handmatig via ctrl alt delete beeindigen, want er verscheen verder niets in beeld).
Ik wilde het oplossen door het volgende te doen:
-Van beide drives firmware geupdate
-nieuwste nforce 2 drivers geinstalleerd
-DMA nog even gecheckt (stond al aan)
-ATA kabels wisselen
Maar geen succes.
Maar een andere optie is dat het toch een virusprobleem is, ik krijg namelijk het idee dat m'n pc vanavond met het uur langzamer wordt. Maar dit kan slechts mijn verbeelding zijn hoor!
Specs:
Aopen AK97 nForce2 400 moederbord.
XP 2600+
Aopen 16x
Lite On 16x en 4xDL dvd brander
Win XP SP2 NL
De search vertelt me alleen om dingen te doen die ik allang heb geprobeerd, zoals firmware en DMA checken etc.
edit:
heb overigens wel met nieuwst mcafee gecheckt, niets gevonden. Hetzelfde verhaal voor hitmanpro.
Sindien heb ik het probleem dat mijn beide DVD drives DVD-roms niet meer perfect lezen. Het gebeurde eerst eigenlijk alleen bij films. Maar ik wilde vandaag LOTR:BFME weer installeren, en autorun wilde maar niet werken (het stond wel in de process manager, dus ik moest het handmatig via ctrl alt delete beeindigen, want er verscheen verder niets in beeld).
Ik wilde het oplossen door het volgende te doen:
-Van beide drives firmware geupdate
-nieuwste nforce 2 drivers geinstalleerd
-DMA nog even gecheckt (stond al aan)
-ATA kabels wisselen
Maar geen succes.
Maar een andere optie is dat het toch een virusprobleem is, ik krijg namelijk het idee dat m'n pc vanavond met het uur langzamer wordt. Maar dit kan slechts mijn verbeelding zijn hoor!
Specs:
Aopen AK97 nForce2 400 moederbord.
XP 2600+
Aopen 16x
Lite On 16x en 4xDL dvd brander
Win XP SP2 NL
De search vertelt me alleen om dingen te doen die ik allang heb geprobeerd, zoals firmware en DMA checken etc.
edit:
heb overigens wel met nieuwst mcafee gecheckt, niets gevonden. Hetzelfde verhaal voor hitmanpro.
[ Voor 5% gewijzigd door thettes op 10-05-2005 01:21 ]