Ik zoek een vrijwillige webmaster voor gratis en vrijwillig werk aan een bekende politiek geladen website. Het gaat om een initiatief waarbij belangeloos kansarme mensen worden geholpen. Ze hadden mij zo'n anderhalf jaar geleden terloops gevraagd om daar "even" een website voor uit de grond te stampen. Nu zoek ik iemand die deze nobele taak van me wil overnemen.
Voor de duidelijkheid: het gaat om *onbetaald*, *belangeloos* en *vrijwillig* werk.
Waar kan ik zo'n vraag het beste posten?
Geen enkele sectie van GoT lijkt er namelijk echt ideaal voor.
Aan de andere kant zitten volgens mij juist op GoT juist wel de mensen die technisch uitstekend onderlegd zijn.
Ik heb aan "Programming en Webscripting" gedacht, maar ik wil het eerst even in deze sectie vragen.
Anderzijds lijkt het me een heel gejaag en gedoe om een webmaster te vinden die ik zoiets kan toevertrouwen.
Ik heb in de privé sfeer al een webmaster gevraagd die er een bedrijfje op na houdt, maar van die vent kon ik totaal niet op aan. En ik ken helaas meer van dat soort voorbeelden
Liefst zoek ik iemand met hart voor zulk werk, een echte bikkel
Misschien weten jullie een plek waar geschikte mensen rondhangen.
Voor de duidelijkheid: het gaat om *onbetaald*, *belangeloos* en *vrijwillig* werk.
Waar kan ik zo'n vraag het beste posten?
Geen enkele sectie van GoT lijkt er namelijk echt ideaal voor.
Aan de andere kant zitten volgens mij juist op GoT juist wel de mensen die technisch uitstekend onderlegd zijn.
Ik heb aan "Programming en Webscripting" gedacht, maar ik wil het eerst even in deze sectie vragen.
Anderzijds lijkt het me een heel gejaag en gedoe om een webmaster te vinden die ik zoiets kan toevertrouwen.
Ik heb in de privé sfeer al een webmaster gevraagd die er een bedrijfje op na houdt, maar van die vent kon ik totaal niet op aan. En ik ken helaas meer van dat soort voorbeelden

Liefst zoek ik iemand met hart voor zulk werk, een echte bikkel
Misschien weten jullie een plek waar geschikte mensen rondhangen.