Toon posts:

usb op pentium 1

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi ik heb een vraagje
hoe kan je een webcam aansluiten op een pentium1 zonder usb aansluiting erop?en wat voor webcam moet je dan gebruiken?
heb overal al gezocht naar een antwoord maar zie het nergens
hoop dat iemand mij kan helpen
groetjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:25
Een PCI- uitbreidingskaart kopen :?

En in het goede subforum posten :Y).

En eerst de FAQ door hebben genomen, en zo nog wat meer, geloof ik. ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Jaap-Jan op 09-05-2005 23:26 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

heeeel vroegah waren er webcams die op een bidirectionele parallele poort aangesloten konden worden... maar dat was geen succes (thank god for usb... 5 jaar geleden noemden we het nog Useless Serial Bus...)

maaruh, ik zou voor een webcam met UTP aansluiting gaan als je perse wilt webcammen op het apparaat...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik ben bang dat de performance van een P1 te weinig is om fatsoenlijk te kunnen webcammen, hangt uiteraard van de exacte configuratie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

💀 too old to die young

Als je nog geen webcam hebt en je waarschijnlijk best wat informatie kunt gebruiken, lijkt het me het handigste dat je bij de aanschaf van die webcam aan je leverancier ook vraagt hoe je 'm aan moet sluiten.

Dit is iig niet het juiste sub-forum (in hardware komt dat na wat eigen onderzoek beter op z'n plaats), dus deze gaat dicht.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.