Een stomme vraag, maar kan een AMD 3400+ 64bit processor ook werken met PC2100 266MHZ ddr geheugen? Ik begrijp dat dit langzamer is, maar zal het uberhaupt werken, het betreffende moederbord is een MSI K8N Neo Platinum.
haha jah tuurlijk werkt het maar is gewoon langzaam want het bord en de processor kunnen veel sneller aan. maar het kan prima geen probleem
Volgens mij is het allemaal backwards compatible
eigenlijk ergens wel logisch natuurlijk! maar omdat deze processor een eigen geheugen controller schijnt te hebben wist ik het niet helemaal zeker!DaannO schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:57:
haha jah tuurlijk werkt het maar is gewoon langzaam want het bord en de processor kunnen veel sneller aan. maar het kan prima geen probleem
Probeer maar eens te zoeken in de search van tweakers zijn genoeg topics over. 1 ding kan ik je zeggen je wilt geen pc2100 met een amd64. Koop dan gewoon PC3200 kost bijna niets meer tegenwoordig. Zijn genoeg topics over te vinden waarin staat waarom je zou moeten kiezen voor PC3200 http://www.tweakers.net/p...ction=&Landfilter=Benelux. Let op veel amd borden slikken niet willekeurig elk type geheugen dus lees even de handleiding na.
[ Voor 29% gewijzigd door MasterMike op 09-05-2005 23:02 ]
is niet echt de vraag ik denk dat hij zelf ook wel begrijpt dat pc3200 sneller is maar als je nog zo een reepje hebt liggen en je bent net krap bij kas doordat alles naar je nieuwe systeem is gegaan of wat dan ook snap ik t heel goed. dus ja het kanMasterMike schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:00:
Probeer maar eens te zoeken in de search van tweakers zijn genoeg topics over. 1 ding kan ik je zeggen je wilt geen pc2100 met een amd64. Koop dan gewoon PC3200 kost bijna niets meer tegenwoordig. Zijn genoeg topics over te vinden waarin staat waarom je zou moeten kiezen voor PC3200
Ik ben ook van plan om dit te kopen! Maar ik heb het geld niet direct, en wil het moederbord eventjes kunnen testen.MasterMike schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:00:
Probeer maar eens te zoeken in de search van tweakers zijn genoeg topics over. 1 ding kan ik je zeggen je wilt geen pc2100 met een amd64. Koop dan gewoon PC3200 kost bijna niets meer tegenwoordig. Zijn genoeg topics over te vinden waarin staat waarom je zou moeten kiezen voor PC3200
Ja tuurlijk kan het maar de processor zal nooit op de volledige snelheid kunnen draaien. Maar dit antwoord was ook al gegeven voordat ik antwoord op de vraag gaf. Alleen maar adviesDaannO schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:02:
[...]
is niet echt de vraag ik denk dat hij zelf ook wel begrijpt dat pc3200 sneller is maar als je nog zo een reepje hebt liggen en je bent net krap bij kas doordat alles naar je nieuwe systeem is gegaan of wat dan ook snap ik t heel goed. dus ja het kan
[ Voor 10% gewijzigd door MasterMike op 09-05-2005 23:07 ]
Is alleen maar een goede opmerking want als de Ts denkt het volledige uit zn processor te halen met dat reepje geheugen dan heeft hij het mis. En omdat de ts ook niet weet dat het geheugen backwards compatible is lijkt het me een zeer nuttig advies.DaannO schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:02:
[...]
is niet echt de vraag ik denk dat hij zelf ook wel begrijpt dat pc3200 sneller is maar als je nog zo een reepje hebt liggen en je bent net krap bij kas doordat alles naar je nieuwe systeem is gegaan of wat dan ook snap ik t heel goed. dus ja het kan
Januszjes schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:07:
[...]
Is alleen maar een goede opmerking want als de Ts denkt het volledige uit zn processor te halen met dat reepje geheugen dan heeft hij het mis. En omdat de ts ook niet weet dat het geheugen backwards compatible is lijkt het me een zeer nuttig advies.
wij schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:55:
Een stomme vraag, maar kan een AMD 3400+ 64bit processor ook werken met PC2100 266MHZ ddr geheugen? Ik begrijp dat dit langzamer is, maar zal het uberhaupt werken, het betreffende moederbord is een MSI K8N Neo Platinum.
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Stomme vragen zijn geen probleem, maar niet zonder dat je überhaupt aangeeft wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden danwel uitgesloten met betrekking tot de vraagstelling. Dat is dan weer niet de bedoeling hier op GoT. Het antwoord staat in dit geval gewoon in de FAQ van dit subforum en de handleiding van je moederbord
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()