Ik ben/was van plan om van de week een Dell XPS gen 4 aan te schaffen met een P4 EE 3.73GHz 1066FBS met 2Gb ram, Ati X850 and 500Gb raid 0 maar binnenkort komt er ook een 5e genaratie van dit systeem uit met een Intel 840 Extrem Edition (multi Core).
Ik vraag me alleen ernstig af of de nieuwe cpu een betere keus zou zijn. Ik doe vooral Grafisch en webdesign, highres fotobewerking maar ook Video editing en Animatie (afterfx en combustion e.d.). In theory zou ik dus vooral profijt hebben van de RAW processing power van de 3,73 maar de dual core 840 blinkt weer uit in multitasking iets wat ook ook doe (photoshop, en illustrator + outlook en diverse websites staan meestal sowieso wel open).
Wat denken jullie waar een gebruiker als ik meer profijt van zal hebben?
3,73 EE of een 3,2 Dual core EE?
Ik vraag me alleen ernstig af of de nieuwe cpu een betere keus zou zijn. Ik doe vooral Grafisch en webdesign, highres fotobewerking maar ook Video editing en Animatie (afterfx en combustion e.d.). In theory zou ik dus vooral profijt hebben van de RAW processing power van de 3,73 maar de dual core 840 blinkt weer uit in multitasking iets wat ook ook doe (photoshop, en illustrator + outlook en diverse websites staan meestal sowieso wel open).
Wat denken jullie waar een gebruiker als ik meer profijt van zal hebben?
3,73 EE of een 3,2 Dual core EE?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm