ATI Radeon 9600 pro

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-07 16:41
Ik heb laatst een radeon 9600 pro gekocht, maar elke keer als ik mijn pc opstart (met de nieuwste drivers) dan krijg ik ipv. het bureaublad een zwart scherm, en dan geeft mijn monitor aan: "no input signal" nu zit ik op de oudere drivers, dat werkt wel, maar als ik nou mijn pc aan zet dan krijg een een melding van VPU Recover dat mijn videokaart overgeschakelt is naar Softwarematige weergave. (en kan ik geen 3d games/apps openen). waar kan dit aan liggen? dit zijn mijn specs:

Asrock p4v88 moederbord
Intel pentium 4 3ghz (prescott)
756 mb-ram
Powercolor ATI Radeon 9600 pro 256mb

alvast bedankt :P

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:32

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
fast-writes uitzetten in je bios en driver al geprobeerd? (of juist aan als ie al uit stond)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Zet VPU recover en fastwrites eerst eens uit. Dat doet meer fout dan het goed doet.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:07
Hier zijn wat tips van de ATI site aangaande BIOS: https://support.ati.com/i...deptID=894&task=knowledge .

Gebruik je de drivers met Contro Panel of het nieuwere Control Center?

• ReX_NL
ik heb de nieuwste drivers al van Catalys (zoiets) en ook het Control panel, maar het maakt niet uit of ik die wel of niet ge-installeert heb. op de ouwde drivers kan ik nog wel internetten etc. maar games enzo kan ik niet doen (met de nieuwe drivers krijg ik een zwart scherm)

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 12:04
Heeft een 9600 een extra poweraansluiting (geen idee eigenlijk), maar als ie die heeft heb je die er dan ook erin zitten?

Hallo

• ReX_NL
die heeft geen extra power-aansluiting, maar het probleem is al verholpen (ik heb wat in de bios ligge kloten :P ) Tog bedankt iedereen!!
Pagina: 1